Ett barnbarn i julklapp ;)
En till som kommer att berätta på jul. Är ju bara i v 8 men tänker som någon annan här att händer det nåt är det bättre att de vet varför man mår dåligt.
En till som kommer att berätta på jul. Är ju bara i v 8 men tänker som någon annan här att händer det nåt är det bättre att de vet varför man mår dåligt.
Undis, åh det lät ju jätteskoj!! *skrattar* Sitter och försöker komma på ett bra sätt att berätta för farmor och farfar. Mormor och morfar vet jag redan hur de ska få veta.
Var på VUL igår och var enligt läkaren i v5+, vi som hade tänkt berätta för familjen på jul. Nu vet jag inte hur vi ska göra... Jag tycker inte det stämmer på vecka alls. Ska vi kanske vänta att berätta tills efter nästa VUL eller ska vi chansa och berätta nu iaf? Vad tycker ni?
Berättade åxå vid jul. Dagen innan för mina föräldrar och min mamma som jag inte väntat mig någon reaktion av alls tjöt "BEBIS" och dansade runt!! *skrattar* På julafton var det dags för svärföräldrarna att få veta. Nervöst! Svärmor sa bara jaha... jaha... och klappade sambon på huvudet och gick sedan in i köket för att börja med maten!! *haha* Tror det inte riktigt klickade vad hon hade fått höra!