Hjälp! Missbrukar han Heroin el??
Lilla gumman, du måste därifrån nu! Jag väntar barn med en kille som oxå är missbrukare, han tar allt han får tag i. Jag vet att man blir dumdristig när man har ett förhållande med en missbrukare. man blir medberoende. Jag har lämnat min kille och han forstätter att knarka som att inget har hänt, så jag har bestämt mig för att ha ensam vårdnad och han får träffa vårat barn när han är okej, och med någon människa. Jag hade precis samma funderingar och ångest som dig. Det var så här, att han hade hållt upp i ca 1½ år när han träffade mig, och jag blev gravid. Fram till ca 20 veckan så var han lungn, sen så kom han hem en kväll och hade tagit benzo, och såklart nekade han. Det gör en så förbannad att dom tror att man inte märker något fast man levt med honom när han varit drogfri en längre period. jag är ett blåbär tydligen. Hur som helst så fick jag sån ångest och dåligt samvete, pga hans knarkande, och om det jag valde var rätt. men jag tänkte på vårat barn. Jag vill inte att vårat barn ska behöva ha en pappa som jag själv har haft. då är det bättre att ta vara på dom bra stunderna tillsammans med en 3 person. ett barn ska inte behöva se någon i det skick en människa är i när den tagit droger/drukit alkohol. Så jag uppmanar dig att sticka därifrån, barn märker mer än vad vi tror! Jag håller på dig! Du klarar det! Ge dig bara fan på det så klarar du det alldeles utmärkt! Kram till dig