• Glass

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Nu är det dags för ännu en ny tråd

Alla är välkomna på våra träffar.
    Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
    Välkomna

• Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
  • Shalita

Fina kort Nyfiken!

Kände mig lite träffad av: "...nykomlingar då och då, en del stannar och en del ser man inte igen..." men det är lite bökigt att ta sig med kollektivtrafik över hela stan och alla pysselsaker med sig. Särskilt de dagar jag jobbar... Hade gärna haft pysselträff hemma hos oss men utrymmet är tyvärr lite begränsat. Därför har jag inte varit med på länge.

• mojmojmoj

Fast, Shalita....om du inte jobbar när det är pysselträff, så går det ju antagligen alltid att ordna med att nån plockar upp dej....
    Det är ju nästan alltid nån med bil som passerar.....
    *vill ju gärna att du följer*

• Lovis 1

Tittar in o säger hej till er alla.
    Har haft fullt upp nu någon vecka sedan jag (vi) vunnit budgivning på ett radhus i billdal, så vi ska förhoppningsvis flytta dit 1 april!! Äntligen större hemma, ska givetvis inreda ett pysselrum så ni alla kan komma p pyssla hos mig! Men det tar sin tid, vi ska helrenovera först... Ja men så bra då kan vi ha målarträff istället!

nyfiken: Lika fina kort som vanligt!!

PoK från oss

Leia, min älskade lejonunge
  • Glass
    Shalita skrev 2007-02-18 11:47:27 följande:
    Fina kort Nyfiken! Kände mig lite träffad av: "...nykomlingar då och då, en del stannar och en del ser man inte igen..." men det är lite bökigt att ta sig med kollektivtrafik över hela stan och alla pysselsaker med sig. Särskilt de dagar jag jobbar... Hade gärna haft pysselträff hemma hos oss men utrymmet är tyvärr lite begränsat. Därför har jag inte varit med på länge.

Jag menade faktiskt inte dig, jag tänkte på en tjej som kom en gång och sen aldrig dök upp igen och dessutom så hade hon stulit grejer av oss. Detta var innan "er" tid, den tiden då det bara var jag, vildkaprifol och anne som pysslade

Säger som mojmoj, fråga bara så kan säkert någon hämta upp dig

• Vildkaprifol

Phuuu!!! Datorn pajade i torsdags... Helt döööd utan en tillstymmelse till liv i den rackarn. Efter att ha försökt fixa den på diverse sätt (händig sambo) så åkte vi i väg i går och köpte en ny. Där for våra semesterpengar. Och en ny tv är det inte att tänka på i första taget, vi får snällt lov att använda den uråldriga som vi tagit upp från källaren. Minns inte om jag sa det när det hände men för ca två veckor sedan så pajade tv´n och bildröret brann..

Tur för oss att vi inte hunnit köpa en ny tv redan för det hade varit tufft för ekonomin att ta både en tv och en dator på samma månad.

Våra apparater har inte gillat oss den här månaden... Och vi klarar oss ju inte utan dom, som vi förstod då vi ganska snart drabbades av akut internet-abstinens.

Och ett stooort tack till Voda för lånet av bilen i går. (Voda brukar titta in här ganska ofta men inte säga så mycket ännu).

• Shalita

Ok, jag ska bli bättre på att be om skjuts! Och givetvis betalar jag bensinpengar...

Fy, vad trist med pysseltjuvar! Visst, man tar väl alltid en liten risk när man bjuder hem folk man inte träffat förut och lånar ut saker men ändå, fyy!

• Carolina1979

Hallå tjejer!

Nu kikar jag in igen - bor fortfarande i ett bombnedslag och kan inte ens se mina älskade pysselkartonger ännu *snyft*
    Nu har jag dessutom gått o blivit förkyld, massa ont i halsen, fruktansvärd hosta och snuvig *blä* Så går det när man behöver börja jobba igen

Hoppas iallafall få träffa er alla snart - saknar er massor!

Nyfiken: Jättesöta kort (som vanligt)
    Lovis: Grattis till radhuset!

~Har en böna i magen, BF 4 Augusti 2007~
  • Örnen76

YIPPIEEEEEEEE!!!!!!!!!! Min LO är på Scrappiz förstasida!!
    Min första scraputmaning och den hamnar på förstasidan

Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg