• Bibob

Barn födda i nov 06 !!!

Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

• Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • sleepygrodis

Tjovisen: Håller med dig... Det är nåt med vattnet här i stan Nä, men jag undrar vad det beror på att de flesta bara pratar med dem de redan känner... Trist är det i alla fall. Alva väckte mig halv nio igår, så innan vi var klara med alla morgonbestyr var det för sent att knata iväg till babycafé...

• Kanga1

Hej det var ett tag sen jag skrev här men vilka söta bilder ni lagt in på era sötisar.. känner som många av er här inne, har bara en mamma som jag träffar regelbundet och några på öppna förskolan men  man har ingen som man bara kan "komma" förbi på en fika.
    Min dotter hjärtopererades för exakt en månad sen innan operationen gick det trögt med vikten men nu!!! har hon äntligen klättrat över 6kilo sträcket! *stolt mamma* hihi hur mycket väger era sötisar.(jag  vet ju att min väger lite mindre men det beror på att hennes hjärta tog allt för att pumpa runt blodet.)

• NovJenny

Håller med Er angående umgänge och så.
    Känns lite trist ibland.
    Har en tjej med barn som jag träffar ibland, så det är skönt iaf.
    Snart börjar man ju jobba och då kanske sambon känner lika?

Noah 2oo61111
  • Kanga1
    det här e min tjej sex dagar efter operationen!
  • Tussetösen

så söta barn ni har...
    och va mycket hår...

Theo har knappt nått....
    bild:

förresten... fick ni en sånn här filt på förslossningen???

Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!