SannaStina skrev 2007-04-03 15:38:10 följande:
Min Max vägde på 4 månaderskollen 7200 g och var då 68 cm lång. Om en vecka gör vi 5 månaderskollen och jag räknar väl med att han är rätt nära 8 kg då. Kanske förbi till och med. Idag har han vaknat med en skrällig hosta. Ingen feber eller förkylning utan bara hosta. Hoppas det inte blir något mer för det verkar vara jobbigt med snorig unge som skall ammas...Är det någon mer som har ett barn som inte vänder sig mage-rygg eller rygg-mage ännu. Max har gjort det för några veckor sedan men inte sista tiden och aldrig medvetet utan oftast som ren tur när han kränkt runt på golvet.Han har dock börjat dra benen under sig som om han tränade på att krypa. Mamma till Max 061104
va skönt att höra att min devin inte är ensam, tycker alla barn i samma ålder verkar vända sig åt båda hållen. devin vände sig från mage till rygg för ett par veckor sen, flera gånger på en dag, men sen har han bara gjort det typ en gång i veckan. från rygg till mage har han bara gjort två gånger. en gång för två veckor sen och så förra torsdagen.