• Bibob

Barn födda i nov 06 !!!

Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

• Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • Mill06

Okej då får man börja försöka göra ett syskon om ett år för att hinna?! Jisses vad snart det känns! Flört

• mexisis
    Mill06 skrev 2007-04-13 16:39:17 följande:
    Okej då får man börja försöka göra ett syskon om ett år för att hinna?! Jisses vad snart det känns!
    ja men tänk om man försöker och försöker och det av nån anledning tar jätte lång tid innan man blir gravid. vi vill ju ha två barn och att det inte ska va allt för lång tid mellan dem så det kanske bäst att börja ganska snart då
    världens vigaste man kröp in i arslet och försvann
  • Criffegirl

Lycka till med alla sköna försök.....

• mexisis
    Criffegirl skrev 2007-04-13 18:25:32 följande:
    Lycka till med alla sköna försök.....
    hihi
  • Mill06

hihi!! ja man vet ju inte om det går lika snabbt som förra gången, att bli gravid igen!! Glad

• mexisis
    Mill06 skrev 2007-04-13 19:14:43 följande:
    hihi!! ja man vet ju inte om det går lika snabbt som förra gången, att bli gravid igen!!
    nä precis. jag fick en liten chock när jag blev gravid för jag hade räknat med att vi skulle få hålla på typ ett år, så under det året tänkte jag hinna med massor. sen pang var jag gravid helt plötsligt och det var bara att släppa alla andra planer 
    men just för att det gick så snabbt sist har jag en känsla av att det kommer ta längre tid nästa gång. fråga mig inte varför
  • Tussetösen

oj... va det bara jag som trodde att man kom till att bli gravid direkt..?
    nu hade jag turen att bli det me... 2 gånger..
    första gången slutade ju dessvärre med ma.. det skulle blivit ett storasyskon till theo som hade varit typ 13 månader äldre...

• mexisis

oj va glad jag är! det verkar som att devins gnällighet bara var nån slags fas, för nu har han varit världens gladaste kille tre dar i rad, inte gnällt ett dugg. han snackar konstant och skrattar åt det mesta man gör. han har inte heller varit det minsta besvärlig när han ska sova utan tre kvällar i rad nu så har han legat och småpratat för sig själv och helt plötsligt har det blivit tyst och när man kollat honom har han tvärsovit. det är sååå skönt, hoppas det håller i sig så att det inte är de här glada dagarna som är en fas hihi

• Criffegirl

Pontus har oxå blivit supergo Han sprattlar, rullar från rygg till mage (blir dock väldigt arg fort på mage, gillar inte att ligga så), "pratar" massor och har kommit på olika HÖGA toner som han utforskar grundligt i perioder Han pussas och tycker det är roligt när man säger MAMMA och PAPPA med betoning på M och P

Sover helt okej om nätterna och självklart sover han riktigt bra på dagarna nu när han får sova ute i vagnen.....det älskar han!!

Han börjar verkligen bli stor...min lilla älskling

• CarinaB

Elba pussas oxå, hon öppnar hela munnen när mamma kommer med puss och delar generöst med sig av sitt dregel Hur mysigt som helst!

Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!