• Bibob

Barn födda i nov 06 !!!

Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

• Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • Thinner
    Candyheart, bra läk-kött som jag då Gyn-läkaren som satte in min nya kopparspiral i Måndags var impad över hur snabbt jag repar mig efter min förlossing & snitt.
    Blev urakut snittad efter 5 misslyckade sugklockeförsök, sonen visade hotande syrebrist, hjärtljud som åkte upp å ner samt att han låg i vidöppen huvudbjudning(kunde inte krysta ut honom inte ens med hjälp av sugklockan som släppte helt en gång).
    Har börjat med att göra 40 situps om dagen i lugnt tempo och promenerar. Men det tog runt 2 månader efter snittet innan jag var så gott som smärtfri. När man rör vid ärret är huden liksom avdomnat, lite obehaligt men gör inte men om man trycker mot det känns det lite.
    Och Faller Som En Tår, Blir Jag Utan Dina Andetag
  • Elina mamman

mill06: ja vi går.. andrea gången idag för oss.. ;D

• Elina mamman

btw jag har en dotter Tindra född 9/11-06 som är lilla syster till hampus född nov 03,blev igångsatt i vecka 39+3 (tror jag) o slutade i akutsnitt..

• Jennykym

Planerat snitt gick jätte bra tycker att det kan sticka lite och kila i såret fortfarnade!! Hjälper liksom inte att klia heller...är nog nerverna.

• Jennykym

kollade jag fanns visst redan där bra bra!!

• Elina mamman

ja men titta då la jag tilloss då

• Elina mamman

har ni tagit fram sittdelen på era vagnar.. tycker att det känns för tidigt men hon vill ju upp o titta... än så länge har jag bullat upp lite bakom henne i vagnen.. typ en kudde så hon sitte rlite mera...

• sleepygrodis

Vi går på babysim. Alva tycker att det är jättekul! Bara hon får flyta på mage, rygg är inte lika skoj

• am76

Nää har inte tagit fram sittdelen än. Har en vagn (UJ) där hon kommer titta framåt, och än är jag inte mogen för att inte se henne hela tiden ...

Duktig Thinner som fixade separat tråd för listan !

Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!