• Bibob

Barn födda i nov 06 !!!

Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

• Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • Elina mamman

mill06: vi gjorde dyk idag vilket var super läskigt!! men det gik jätte bra.. hon såg lite groggy ut när hon kom upp o jag bara väntade på värsta skriket.. men hon hostade bara lite o fortsatte o surplavatten.. hon ska ju bara ligga på mage o lapa vatten.. rygg går fet bort!

criffegirl: det tror jag absolut.. jag vet barn som kräks när de får tänder..

• Elina mamman

busan o tjorven: jag har pops ws som funkar bra som en jacka.. hon har legat med den i åkpåsen men isåg idag att det va aldeles för varmt.. åkpåsen åker ut imorgon

• Elina mamman

btw är det någon av era småttingar som har gettsig på att försöka krypa.. för min lilla sessa är på G! helt otroligt tycker jag.. men jag har glömmt allt från sonen.. han var typ 8 månader när han kröp.. vad är "normalt?"

• madde84b

Tack till er alla

Lite halv planerat kallar jag det nog... använde ju inget skydd efter nyår  Men trodde inte det skulle gå så fort då vi inte ansträngde oss så hårt, ammade ju då fortfarande. Hur som helst mycket välkommet och tycker det ska bli helt underbart med två små så tätt

• tjorvisen

Jag hittade en fräsig vagn igår så nu ska jag bara kolla så det inte är överpris. Isf har jag vagn till nästa vecka *tjooohooo* och efter det kanvi ut på stan i det vackra vårvädret

sleepygrodis skrev 2007-03-14 16:51:03 följande:
    Ja, kom med på stan nån dag! Det vore skoj!
    ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
  • CarinaB
    SannaStina skrev 2007-03-14 20:18:33 följande:
     Har alla ni andra fått tillbaka er mage ni hade innan graviditeten vad gäller "platthet" om än inte muskelstyrka?
    Hör till de lyckligt lottade som bara gick upp 8 kilo totalt. Var i mina favoritjeans efter 2 veckor och väger nu 4 kilo mindre än innan jag blev gravid. Visst är magen lite sladdrig men inte värre än vanligt, hade inga muskler innan
Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!