• Alyssa

    Viktnedgång!! SÖKES, Före och Efterbilder?!

    Skulle vara kul att få se bilder på er som gått ner en massa i vikt, att få se före och efter bilder.

  • Svar på tråden Viktnedgång!! SÖKES, Före och Efterbilder?!
  • Novus

    Åh, det finns en person här på FL som verkligen fått skitsnygg kropp efter att ha fått två barn! Jag blev verkligen peppad av att hon visade bilderna. Hade behövt dem igen
    Kommer inte ihåg vad hon heter men hoppas hon ser detta!

  • Alyssa

    Ja man blir verkligen peppad när man ser hur duktiga folk har varit!

  • Alyssa

    Finns före och efter bilder i mitt fotoalbum. Under vikt före och efter. Men efter sonen föddes i maj 06 har jag fått börja om igen Har 14kg kvar till efter bilden i mappen.

  • Novus

    Oj, vilken skillnad! Bra jobbat!
    Fick en son för 3 månader sen och har lyckats gå ner alla kilona, men det finns en del kvar att få bort.
    Det gick så bra för mig ett tag, slutade med dricka, skar ner mycket på kakor (ÄLSKAR kakor ) osv. Men så kom det en period när man tänker att "jag tar bara en liten bit..." "jag tar bara ett glas" och så är man där igen.
    Men imorgon ska jag börja igen! Inte idag, idag fyller jag år och det FÅR man fira

  • Alyssa

    Tack! Jobbigt bara att man gick upp så mycket!

    Ja förra viktnedgången så rörde jag inte en pizza, hamburgare eller kebab på 6mån! Det kändes så skönt! Inte ens när jag varit ut på krogen och alla kompisar käkade efteråt så rörde jag maten. Duktig för att vara på lyset! ha ha ha...

    När jag väntade sonen fick jag sånna hemska begär efter mat och just sånt jag undvek så länge! Klev upp kl 03 och Käkade kall pizza!! Ja ja det gick ju inte att stå emot direkt. Vill bebisen ha så vill den ha!

  • Novus

    Känner igen det där. Gick upp 23 kilo med dottern. INTE kul! När hon var 9 månader blev jag gravid igen och hade då 3 kilo kvar från startvikten. Nu gick jag upp "bara" 13, vilket jag gick ner på ca 2 månader som tur var.

  • Alyssa

    Rörde jag INTE maten skule det stå ju!

    Ja farligt farligt med käk efter krogen!

Svar på tråden Viktnedgång!! SÖKES, Före och Efterbilder?!