Inlägg från: LillaÄrtan |Visa alla inlägg
  • LillaÄrtan

Skelning - Nån som har gjort/Funderar på att operera bort det?

Samma här.. Vill också operera
    Fick näthinneavlossning hösten 2004 och OP 3ggr, idag är jag dock nästan blind, så ögat är som helt "bortkopplat" och alla påpekar det, ser ut som en mört

♡ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 ♡
  • LillaÄrtan

TS: Jag mår också dåligt. Vill inte se folk i ögonen, tittar ner, jobbigt att träffa nya människor då alla tror jag är dryg alt. sjukt blyg som inte kan titta på dem. Det är jättejobbig och jag tänker alltid på det. Klarar inte av att vara med på fotografier heller... Vilket är trist med en dotter på 14 månader, finns inga bilder på mig o henne sedan hon föddes. Jag skäms över hur galet & knäppt det ser ut Mår verkligen inge vidare... Men kompisar & sambon säger att det inte syns så mycket, att man liksom inte tänker på det.... Men JAG tänker på det och det håller på att nöta sönder hjärnan på mig

♡ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 ♡
  • LillaÄrtan

Vill också operera mig då jag tycker det är hemskt, törs knappt se folk i ögonen någemera

Fick näthinneavlossning på höger öga sommaren 2004. 3 OP men förlorade mycket syn, halvblind nu ungefär och ögat har liksom "släppt" och hänger inte alls med... Jag skäms så

~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Bebin i magen Bf 071026 ~
Svar på tråden Skelning - Nån som har gjort/Funderar på att operera bort det?