• SnuffTM

Skelning - Nån som har gjort/Funderar på att operera bort det?

Sådär.. avslöjad ;)
    Ska lägga upp bilder bums.. ska bara ladda in dom först ;)
    Jag blev sövd vid 10.40 (skulle ja tro) och blev väckt vid 13-tiden.. så en timma tog det nog o sen uppvak. Mådde bra efter narkosen men somnade igen när jag kom hem. Kroppen säger ju ifrån så vila är bra ;)
    Södra sverige är jag från.. västkusten ;)
    Kika gärna i albumet!

Kram

• SnuffTM

Oj att dom tog båda två på en gång.. va det inte läskigt?

• SnuffTM

Jag var inne precis o kollade.. de ligger under starka bilder. När jag klickade där kom dom upp iaf

• SnuffTM

Måste ju bara berätta. Var hos läkarn igår och han sa att det såg bra ut förrutom att det inte hade läkt helt som det skulle.. detta pga.. håll i er..

Jag har fått:
    Halsfluss
    Öroninflammation OCH
    Ögoninflammation (kan inte öppna ögat om morgonen)

Roligt va.. inte undra på att det inte läker med den massiva infektionen i kroppen.. suck..

• SnuffTM

Joda jag mår lite sådär, ögoninflammationen är seg...

Får se om det ger med sig nu med penicillinen.

Kram på er!

(skelarutåt)
    Ja det tycker jag du ska göra! =)
    Visst blev det skillnad =)

• SnuffTM

(skelarutåt)

Glömde.. se till o få remiss från vanlig läkare först.
    Annars tror jag man får stå för det själv :(

• SnuffTM

Hej flickor... Jo det var rakt fram till iförrgår. Nu har det andra ögat börjat vandra lite utåt.. :(
    Pratade med ortoptisten och hon sa att jag alltid kommer att skela för att jag bara ser med ett öga i taget :( Det är så jag vill gråta! Det var så fint fram till bara för nån dag sen o vipps hoppa det ut.
    Ska dit nu i eftermiddag för infektionen vill inte lägga sig. Ska höra om dom vill operera det vänstra ögat med. Är rätt deppig nu...
    Hon sa att det hade med min hjärna att göra, den kämpar emot att se rakt. Skumt!!! Att ögonen håller på att fixera sig. Undra om det kan spela in detta med infektionen med? Jaja.. återkommer med besked ikväll.

Puss på er flickor!

Svar på tråden Skelning - Nån som har gjort/Funderar på att operera bort det?