• Anonym (skelaren)

Skelning - Nån som har gjort/Funderar på att operera bort det?

Vart opererade ni er i så fall?
    Hur går det till?
    Vart vänder man sig från första början?
    Kan det tillkomma komplikationer?

Funderar även på om det finns nånting man kan göra hemmifrån? Lider av mitt skelande då folk påpekar det ofta!

Tacksam för lite svar!

• Svar på tråden Skelning - Nån som har gjort/Funderar på att operera bort det?
  • SnuffTM

Sådär.. avslöjad ;)
    Ska lägga upp bilder bums.. ska bara ladda in dom först ;)
    Jag blev sövd vid 10.40 (skulle ja tro) och blev väckt vid 13-tiden.. så en timma tog det nog o sen uppvak. Mådde bra efter narkosen men somnade igen när jag kom hem. Kroppen säger ju ifrån så vila är bra ;)
    Södra sverige är jag från.. västkusten ;)
    Kika gärna i albumet!

Kram

• Anonym (x2)

Hej
    Jag har opererat mig två gånger för skelning en gång när jag var 2år då bara det ena ögat och så för 3år sedan men då båda mina ögon, Jag kan rekomendera det om man har ont av sin skelning men det var lite jobbigt efter operationen då jag inte såg på något öga slog mig lite i köksluckorna men det var helt klatr värdt det

• SnuffTM

Oj att dom tog båda två på en gång.. va det inte läskigt?

• Anonym (x2)

Jo det var lite obehagligt när man vaknade upp men hade lite syn på det ena ögat men det var jobbigt

• Anonym (skelarutåt)

TS: kollade på din sida och såg inget album. Gå till konto inställning så att du kan lägga upp fotoalbum där.

• SnuffTM

Jag var inne precis o kollade.. de ligger under starka bilder. När jag klickade där kom dom upp iaf

• SnuffTM

Måste ju bara berätta. Var hos läkarn igår och han sa att det såg bra ut förrutom att det inte hade läkt helt som det skulle.. detta pga.. håll i er..

Jag har fått:
    Halsfluss
    Öroninflammation OCH
    Ögoninflammation (kan inte öppna ögat om morgonen)

Roligt va.. inte undra på att det inte läker med den massiva infektionen i kroppen.. suck..

Svar på tråden Skelning - Nån som har gjort/Funderar på att operera bort det?