• Anonym (skelaren)

Skelning - Nån som har gjort/Funderar på att operera bort det?

Vart opererade ni er i så fall?
    Hur går det till?
    Vart vänder man sig från första början?
    Kan det tillkomma komplikationer?

Funderar även på om det finns nånting man kan göra hemmifrån? Lider av mitt skelande då folk påpekar det ofta!

Tacksam för lite svar!

• Svar på tråden Skelning - Nån som har gjort/Funderar på att operera bort det?
  • kissmekate

snuff: man ser inte bilderna! Måste aktivera fotoalbumet också!

• Anonym (en till!)

Åh,stackare!!!Vad typiskt att det skulle bli ögoninflammation och allt just nu,efter operationen Hoppas det snart ger med sig,o att ögat läker
    Ska in o kika på dina bilder tror jag*nyfiken*
    Hur mår du idag förresten?
    Kram

• Anonym (skelarutåt)

wow! har sett bilderna. va coolt. dina ögon ser ju jättebra ut. förutom det röda då, har det börjat läka nu? grattis.
    ska ta mig i kragen och dra mig i väg till en ögonläkare för att se vad de kan göra med mig.

• SnuffTM

Joda jag mår lite sådär, ögoninflammationen är seg...

Får se om det ger med sig nu med penicillinen.

Kram på er!

(skelarutåt)
    Ja det tycker jag du ska göra! =)
    Visst blev det skillnad =)

• SnuffTM

(skelarutåt)

Glömde.. se till o få remiss från vanlig läkare först.
    Annars tror jag man får stå för det själv :(

• LillaÄrtan

Vill också operera mig då jag tycker det är hemskt, törs knappt se folk i ögonen någemera

Fick näthinneavlossning på höger öga sommaren 2004. 3 OP men förlorade mycket syn, halvblind nu ungefär och ögat har liksom "släppt" och hänger inte alls med... Jag skäms så

~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Bebin i magen Bf 071026 ~
  • Anonym (en till!)

Hej på er!
    Hur har ni det?Ingen mer som har opererat sig? Själv funderar jag på att försöka ringa ögonkliniken/vårdcentralen men törs inte!
    Hur har du det förresten,SnuffTM?
    Kram!

• kissmekate

Snuff! jätteroligt att se bilderna! Det kommer bli jättefint när det har läkt!!

Svar på tråden Skelning - Nån som har gjort/Funderar på att operera bort det?