• Nella

Mammatrosor

Hjälp! Nu VÄGRAR jag ha på mig mina vanliga trosor en dag till,skaver som bara den så idag ska det inhandlas mammatrosor,frågan är bara vart köper man dessa och är det någon som kan rekommendera några? (gärna string)

• Svar på tråden Mammatrosor
  • susanne

Har själv varit & inhandlat några mammastringtrosor på H&M. Finns i svart , vitt & natur.

• Jessi

Lindex har också numera... Polarn o Pyrets är också sköna, men dyra! Har inte provat H&M:s, men jag har sett att de har bl a stringmammatrosor!

• mia mamma

Twillfit har sköna seamless i vitt och svart. Sedan har HM också en variant av seamless i natur.
    De här tycker jag är toppen, inga sömmar!!

Lycka till med inhandlandet!

Maria

• Teskedsmamman

Jag har ett par mammastring från H&M och de känns riktigt bra, men de ser ite roliga ut, man har en normalhög trosa bak men framtill så går den nästan ända upp till BH-kanten

• Amorina

Jag har köpt mina på H&M, string i skön bomull och så är det bra pris på dem. Vägrar köpa dyra för den korta tid som är kvar, vill däremot lägga ned pengarna på bra amningbehås istället.

• Ettans Mamma

jag har kört med helt vanliga string hela tiden fast större storlek. funkar aldeles utmärkt för mig. kostar inte mer än vanliga men man kan köpa fler.
    hoppas du hittar några som passar

• Jissa

Ettans Mamma,

vad bra att höra! Jag har hittills gått upp en storlek och kör på vanliga trosor (string). Fungerar utmärkt! (Fast jag har 15 veckor kvar till BF såklart....)

• Billie

Har köpt helt ok bomullsstring för ca 60:- på HM. Igår var jag hos min sjukgymnast på återbesök och fick därför investera i ett par riktiga mammatrosor, ville inte visa hela rumpan när jag låg där på bristen!!!

• Nella

Tack för era svar,det fanns ju en del ställen att välja på

• Majsan

Jag är också ute efter mammatrosor, men föredrar trosor i boxermodell, speciellt nu när det börjar bli kallt. Någon som vet om det finns sådana någonstans? Har själv inte lyckats hitta i de vanliga affärerna eller på nätet (growinlife och bigbelly).

• Jen

Jag har köpt vanliga "low cut" på Lindex. De är jättesköna och ligger precis under magen!

• mia mamma

Majsan!
    Det finns boxermodell på Twillfit, de heter Semless! (de har både string, vanliga & boxer)

Lycka till! /Maria

Svar på tråden Mammatrosor