Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

copernicus skrev 2007-05-05 22:54:59 följande:
    varför inte?
    vet inte. bara inte blivit av hade ingen med saga heller hon fick en när hon kom ut istället...

pengarna kvittar om det skulle hända nått så kan lika gärna skita i försäkrning nu...
  • mrsbygg

tror det beror lite på mig själv oxå å mina knasiga idéer...
    jag vill inte "förbereda" mig på att saker å ting kan gå dåligt och därför teckna en försäkring. är helt inställd på att det ska gå bra.

har ja då tecknat en försäkring så kan d finnas en risk att d går åt helvete osv..

krångligt men ja har lite knepiga "tics" och tanke sätt ibland..vill inte utmana ödet tar saker som d kommer...hehe

• mrsbygg

vi teckna på saga så fort vi kom hem från bb!

nehe jaha...slänga sig i sängen kanske!

mycket imorrn ska tvätta, sen ska ja försöka få iordning på sagas rum! så hon vill leka där inne istället för i vardagsrummet...

natti natti brudar..

• mrsbygg

morrn morrn vi fick sova länge idag

vid 13 ska ja tvätta. sen fan ska d städas här. karln å saga får plocka upp alla hennes jäkla leksaker och slänga in d i hennes rum, sen får han borra upp hyllorna så kan ja fixka hennes rum sen!

sen måste fixa vårat sovrum som mer ser ut som ett hav av kläder..har så jäkla mycket kläder. men inget som man kan använda nu!
    blir tokig på hur förjävligt det ser ut här. och jag kan inte städa själv för då sitter ja fast i golvet sen. fr så äckligt ont...
    sagt det till jonas oxå..och han ba jaha, jobbigt....MEN HALLÅ, kan du hjälpa till???!!! suck..

jaja lite frukost kanske sen samla ihop skitiga kläder som saga å karln slängt omkring sig..
    känns som ja ska bli ensamnstående 3 barns mamma ibland...

• mrsbygg
    Helenander skrev 2007-05-06 11:41:41 följande:
    Mammab - Jag får ungefär samma reaktion jag också från sambon när jag klagar på att jag får ont när jag dammsuger typ. Han säger bara att gör det inte då, ungefär som att det skulle fixa sig av sig själv. Kan ju inte bo i en svinstia bara för att jag är gravid. Nu får jag inte jätteont men ont i alla fall och jag har lite städnoja så jag kanske överdriver men EN gång i veckan vill jag ha dammsugit i alla fall, är ju dammallergiker också så annars mår jag ju illa på annat vis istället...
    här är det så att det är mitt "jobb" att leka hemmafru så länge tills jag får jobb sen...
    det har vi kommit överens om! men asså, jag kan inte städa nu! gör juh så ont! sen krampar min höger hand ihop om ja torkat å hållt på för länge skit mysko..
  • mrsbygg

ne jag vet! sa åt han nu att plocka upp sina kläder han vill ha tvättade så slänga in bland resten av tvätten inne på toa...

mhm sa han....10 min sen....

antar ja får skita i frukost å göra det själv...

• mrsbygg

jaha..va inte mycket ja behövde anstänga mig för att få ont på engång...suck..

sambon tog iaf upp sina kläder när han såg att ja börja böja mig runt här i lägenheten..
    saga fick hjälpa till för ja pallar inte böja mig ner längre...

äter mina mackor nu, sen måste ja packa ihop all skit, sen fram me tvätt medel osv sen åka ner me jumbo påsen å tvätta...ska tvätta två mattor oxå som saga spydde ner i veckan kul kul...

• mrsbygg

fy fan för dessa sammandragningar!!

nu ska man släpa me sig tvätten oxå svin tungt juh...suck...

• mrsbygg

suck, helt slut..lagat våran nya klocka iaf så nu är den uppe iaf...så fin så!!
    ser rätt skoj ut...ska sätta in bild sen!!

snart ner i tvättstugan igen då. första maskinen är snart klar...
    urk helt slut...

• mrsbygg

suck..sur sambo..

bad han fixa en grej och d gjorde han väll..halvdant..
    sen sa jag släng bara in sakerna i sagas rum så fixar ja sen när du satt upp hyllorna..

mm kommer upp från tvättstugan då sitte rhan i henens rum å försöker få fint..ja bara skakar på huvet å går då blir han sur. jag sa åt han att ja skulel fixa det sen.
    nu är han sur för han vill hjälpa till. men jag komemr få göra om allt iaf föra llt ligger på helt fel ställen..blir galen på sånt!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3