Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

min mage är stor oavsett!! om ja ligger eller står..ite mindre blir det juh när man ligger men inte märkvärdigt..

det blir nog en elektiskt jag kommer inte orka sitta å pumpa för hand om d blir lika mycket mjölk som sist och det tror jag me tanke på dom jätte tuttarna ja fått och att ja läckt mjölk ett bra jäkla tag redan!

här har det regnat men nu verkar molnen blåsa bort å solen kikar fram!

• mrsbygg
    MORRIZ skrev 2007-05-07 13:35:18 följande:
    Hej tjejor!Tänkte bara höra om det är nån mer som fått mjölk i brösten ?När jag vaknar på morgonen så har det läckt ....är det vanligt?
    jag har haft det länge och det är vanligt!!
  • mrsbygg
    Nathalie009 skrev 2007-05-07 13:48:28 följande:
    Nån som vet om man ska få en bekräftelse från Försäkringskassan om att Föräldrapenningen har blivit "godkänd" lr liskom så man fyllde i rätt å så? så man vet att man får pengarna från de datumet man skrev?lämnade in mina papper flr länge sen men har inte hört ngt nämligen..
    ring å kolla med dom!
  • mrsbygg
    Prinsessan Zelda skrev 2007-05-07 13:59:32 följande:
    96 cm hade jag
    115 cm ca...fick improvisera haha..
  • mrsbygg
    solstraalen skrev 2007-05-07 15:03:21 följande:
    Är jag ensam om att inte ha skickat in moderskapsintyget?SKa posta den idag tänkte jag Har ju redan FP med Saga ( nu ) så tycker inte de borde va någe konstigt. Får ju samma nivå ( lägsta ) med henne som för lilleman.
    fan!!! inte fått mitt än glömde fråga om det idag igen suck..jaja får bli nästa gång då...
  • mrsbygg
    solstraalen skrev 2007-05-07 15:08:50 följande:
    Men oj, har du inte fått det ännu? När har du bf?Jag fick mitt vid 25 fulla veckor. Jag är ju i vecka 33 nu, så jag borde skickat in de redan
    vet..både ja å bm glömmer bort d...
    men vi har juh bara träffats 3 ggr hittills så...

har bf den 18/7..får ringa å e henne skicka hem det. för ja ska inte dit förens i juni nästa gång..
  • mrsbygg
    Mjukis82 skrev 2007-05-07 15:39:41 följande:
    Sambo säljes till högstbjudande!!!! Fan va jag e trött på att behöva tjata mig blå för att han ska hjälpa till här hemma!Sorry....avkräknings-behov idag igen!
    hehe...känner igen mig där lite ibland!!
  • mrsbygg
    zandrisen skrev 2007-05-07 16:03:06 följande:
    Har precis kommit hem från läkarbesöket på spec-mvc. Man gjorde tillväxt-ul och kollade livmoderhalsen med vul. Bra nyheter:* livmoderhalsen har inte krympt nåt mer * bebis hjärta slog fint och såg normalt ut* jag får vara uppe mer, men skall lägga mig direkt om jag får SDDåliga nyheter:* Vår grabb väger 1,8 kg. Snittvikten för att barn i v 28 är 1 kg.    Med andra ord: HAN ÄR STOR.* När man har den formen av diskbråck som jag har så får man inte ta ryggmärgsbedövning.Alltså: Jag kommer att föda en jättebebis UTAN bedövning!!!!! Det var till och med så att läkaren ifrågasatte om man räknat rätt på BF, men sen kollade hon ju journalen och såg att jag ätit pergo och varit inne på vul för att kolla äggblåsor innan ägglossningen när jag blev gravid, alltså är det inte möjligt att man räknat så mycet fel. Varför han är så stor visste hon inte, men underströk att det inte är något fel, det är bara ett stort barn helt enkelt... Jag känner att hela min planering runt förlossningen har gått åt skogen. Hade en jättebra förlossning med Molly, jag stod upp under hela öppningsskedet och fick ryggmärgsbedövning, och var helt inställd på att det skulle gå att göra på samma sätt den här gången också. Nu kommer jag inte att kunna stå, och jag får inte min bedövnning. Grinade i bilen hela vägen hem.Är plötsligt livrädd för att föda barn!
    va skönt att allt såg bra ut! men haka inte upp dig på hur stor bäbis är nu...
    den kan stanna upp ett tag, så behöver inte alls få jätte bäbis!!
  • mrsbygg

hade sf mått 26 i v.25 och nu i v.30 hade jag sf mått 30...

ligger liiite under översta kurvan...hua...har större mått nu än när ja vänta saga..
    men endå så var ja större då! pga allt vatten..
    känner mig mindre nu! kenpigt d där

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3