Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

BF Juli-07 Nr3

värst va alla bebisar här e livliga min e väldans lugn oftast iaf :D

• Nathalie009

Little baby: hah joo d e nog sant iof.. tänker barap åhur sparklarna kändes efter v 35 kommer inte ihåg hur de kändes såhär dags faktsiskt.. så kanske e dumt å jämföra med v 35 å som nu :P så ja vet inte jag hehe... stämmre säkert =)

• Nathalie009

nee ja vill helst bli snittad också vart ju de sist.. så har redan ett bikinisnitt jue e livrädd för att föda normalt dels för smärtan o dels för att ja inte vill "gå sönder" där nere...

låter säkert skitlarvigt:P men men...

Mammab : GRATTIS!

• Nathalie009

jaha nej gud nej jag e såååå nöjd me mitt snitt å allt gick hur bra som helst inga kompl. alls o ja litar på sjukvården idag =)

mig skrämde du inte iaf ingen fara=)

• Nathalie009

å kan ju tillägga att mitt snitt va katastrof snitt så trots de va såå akut o gick så fort gick det hur rba som helst=)

• Nathalie009

Ngn mer här som har haft ett enormt sug efter alkohol :O
    Skulle ju jsälvfallet ALDRIG dricka som gravid men med evelina var jag tvärtom där mådde jag bara illa när ja tänkte på öl lr cider nu nu e ja skitsugen.. :P

• Nathalie009

joo precis d e ju inte hemskt jobbigt eller så men jag brukar adlrig annars va sugen på att dricka just alkohol så tycker d e lite lustigt att ja fått just de suget denna grav:P

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3