BF Juli-07 Nr3

Morrn morrn.
Vi har varit uppe ett tag vi oxå. Har precis ätit frukost och snart så skall vi åka till slottskogen och leka i parken med några andra barn och mammor.
Lillstumpan väcker oss tidigt här varje morgon. Strax innan 7 kommer hon alltid in och lägger sig, eller drar av oss täckena. Och då är det dags att kliva upp om hon inte vill ligga kvar och gosa en stund.
På söndag går jag in i v24 (23+0). och magen mätte ju faktiskt 24 när jag var hos bm igår.. så egentligen är det inga konstigheter, men tänk om BM har rätt.
När hon kände på livmodern så trodde hon att jag skulle vara längre gången.
Nä, dags att göra i ordning sig kanske, måste ner och handla lite god fika som vi skall ha med oss och kanske några nya sandleksaker.
Ha en bra dag!
Hej alla gravida!
Ny magbild finnas att skådas i fotoalbumet.
Härligt väder idag.. Kanske skall ta till fönsterputsen och puttsa fönstren!
Är inte så himla aktiv här längre.. det har hänt mycket här hemma och vi funderar eller jag funderar på att separera. Skall börja med att söka egen lägenhet och kanske under tiden kanske vi hinner "ordna" allt. Får ta en dag i taget..
Jag är inne och läser, men orkar inte skriva något..
Må väl med era magar, och njut!
Kram på er!
Ja det är jobbigt nu.. men vill jag stanna kvar och bli sårad och besviken för jämnan.. eller vill jag leva lyckligt tillsammans med mina barn.. det är frågan jag ställer mig själv..