BF Juli-07 Nr3
Ush vad jag är omotiverad skulle vilja/behöva göra så mycket men jag kommer mig inte för. Vet inte vad jag vill göra hahha...jobbigt
Ush vad jag är omotiverad skulle vilja/behöva göra så mycket men jag kommer mig inte för. Vet inte vad jag vill göra hahha...jobbigt
ush då undra hur det gått för Pusselbiten och Zandrisen med för den delen
Godmorgon tjejer...
Skönt att höra att teen och zandrisen fick behålla sina små i magen ett tag till
Får se hur det går för Pusselbiten.
Misan och Mjukis ni blev jättefina i håret
För övrigt så mår jag bra, vaknade dock imårse att det stråla och högg till i ena äggstocken kändes som kramp hade jätteont i typ 10 sek sen avtog det, ingen aning vad det var för något men fasan vad jobbigt att vakna till det...ush...hoppas det inte händer igen...
Ännu en dag idag...skönt! Ikväll blir det grillkväll med syster och hennes familj..mysigt
Hej tjejer, har skummat igenom allt nu det var många sidor hehe ...
Här är det bra, börjar dock bli lite förkyld eller om det är pollen, jag vet inte täppt i näsan är jag och känner mig allmänt hängig,..
Apråpå att gå upp i vikt, jösses senaste veckorna har jag bara ökat i vikt ush känns inge roligt...
Nu är det riktigt besvärligt att vända sig i sängen och sova gör man knappt ..fötterna svullnar och man känner sig som en flodhäst ush vill bara att det ska vara juli nu
Men men 10 veckor kvar *suck*
Madelene87: Ja jag kan inte heller sova om nätterna, jag får bkramp och har svårt att hitta en skön sovställning, sen när man väl somnat ja då vaknar man av att man håller på o kissar på sig så då är det bara att kliva upp och sen börja om igen...så näe inte sover man värst mycket om nätterna..
Men kanske om man får lite massage på vader och lår innan man somnar så kanske det hjälper, får testa ikväll