Inlägg från: LindaoJohan |Visa alla inlägg
  • LindaoJohan

mammab; street/hiphop butiker kan du hitta på söder, och allt annat oxå du kan tänkas behöva. Finns en bra hm vid götgatan, + massa andra lite annorlunda butiker! Hoppas du får en trevlig dag!

• LindaoJohan
    mrsbygg skrev 2007-04-01 16:38:15 följande:
    mammab; street/hiphop butiker kan du hitta på söder, och allt annat oxå du kan tänkas behöva. Finns en bra hm vid götgatan, + massa andra lite annorlunda butiker! Hoppas du får en trevlig dag! www.lindisen.bloggagratis.setack för tipset..men ska inte åka. ingen större lust så dom får klara sig själva!
    oki, hoppas du får det bra hemma då å bara ta hand om dig själv!
  • LindaoJohan
    mrsbygg skrev 2007-04-01 16:46:57 följande:
    hoppas ja med...men d blir nog inte lungt!! skit ungen ska börja vara hemma på måndagar så ja kan ta ut mina sista föräldra dagar med henne innan bäbis kommer.behövs, så pank så inte ens dammet i plånboken vill vara kvar!!
    ja det e jobbigt att alltid behöva tänka på den där j-a ekonomin!!

Någon som har erfarenhet av skoda octavia?? Vi har börjat kolla lite på en sån, verkar vara mycket bil för pengarna men vill gärna ha tips. Vi kollar även på passat men dom har gått så mycke längre än skodorna...
  • LindaoJohan

godmorgon. måste ta och kila iväg till jobbet nu på en gång. Har hunnit lägga in en magbild i bildtråden. Hoppas ni får en fin dag allihopa!

• LindaoJohan

här va det mycket sexprat! Här går lusten upp o ner. hade sex i lördags, så då räcker väl det för ett tag...? Nä men DÅ hade jag superlust å det va helmysigt, men det e ju inte så att jag har lust varje dag direkt...

Ännu en härlig soldag. Har planterat om lite fler blommor och ska nog sätta lite frön oxå!

• LindaoJohan
    Nathalie009 skrev 2007-04-02 13:58:50 följande:
    En lite dum fråga:P Men kan man döpa ett barn till Bella lr är det bara ett smeknamn?Tycker de e så fint
    jättefint ju! hade själv det som förslag men fick nedslag av sambon...
  • LindaoJohan
    Nathalie009 skrev 2007-04-02 15:21:06 följande:
    hehe okej va bra=) då får det nog bli Bella :) Om d är en tjej såklart :Ptänkte först Izabella men njaee.. =)
    Vi har funderat på Isabella, för då kan jag ju kalla henne Bella om det är en tjej. Men andra favvo namn just nu är Leia och Novalee.

Tycker killnamn är så svårt!!!!!!

Snart ska vi på könsUL allafall, den 11 april!
  • LindaoJohan
    Vickyb skrev 2007-04-03 12:24:08 följande:
    Vickyb skrev 2007-04-03 12:15:29 följande: Ikväll skall vi prata lite.. hoppas vi kan lösa detta. det är skönt att bara kunna skriva av sig lite.. ni ger så bra stöd. Tack för att ni lyssna ännu en gång. ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღfölj ditt hjärta!! lyssna ordentlig å förklar exakt hur du känner och vill ha det! allt ordnar sig d gör det oftast tillslut..jag väntar fortfarande på små saker som ska fixa sig för oss..jobbig väntan som tär mycket men det är helt klart värt det i slut ändan.. Ja precis.. så skall vi nog inte gå lika fort fram som förra gången. Allt som man förträngt kommer ikapp än och tillslut blir det bara värre. Nu skall jag förklara allt som jag känner och hur jag vill ha det! Nu kör vi efter min pipa och det är dags för honom att han visar att han verkligen kan bättra sig!ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
    styrkekramar!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3