• Vickyb

BF Juli-07 Nr3

little baby skrev 2007-04-10 10:03:54 följande:
    Vickyb skrev 2007-04-10 09:58:37 följande: Hörrni tjejer !!Min sambo fyller 35 i maj. Vad sjutton skall jag köpa?Hur skall jag överraska honom, han fyller ju ändå 35.Kosta vad det kostar. Kom gärna med tips. ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღJa vad är han intresserad av ?Några intressen? Nån dröm han vill uppfylla ..typ ღ ¸.•°´¯)♥BF 070711♥¸.•°´¯)
    F1 men det blir för dyrt i år.
    Hm, ja.. jag vet inte riktigt vad han har för intressen direkt.. han har inga förutom innebandy..
    får bjuda han på restaurang och kanske kan se om man hittar nått snyggt till han, nått smycke eller nått liknande..
    ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • Vickyb
    Beckah82 skrev 2007-04-10 14:41:11 följande:
    För den som undrar varför jag nojar om magens storlek och tjatar hela tiden så är det därför:Klickbar bild....Det KAN inte bara vara jag som tycker att det hänt lite väl mycket på exakt en vecka... ♥ Vad varje gravid borde läsa: www.familjeliv.se/Forum-2-143/m18636352.html
    Du behöver nog inte vara orolig. Jag har oxå fått komentarer om att jag är stor den senaste veckan.. och jag har inte reflekterat över det speciellt mycket heller försen idag. Den är ju så stor så stor att det känns ju nästan som jag skall sprängas snart. Kan ta ett kort och lägga in och jämnför med bilden från söndags.. det känns som det hänt mycket under bara dessa 2 dagar. Kan knappt gå längre bitar innan jag blir anfådd.
  • Vickyb

Kika in på fotoalbumet och jämnför hur magen såg ut för 2 dagar sedan.

• Vickyb
    Lindisen81 skrev 2007-04-10 15:21:09 följande:
    va ska ni ha till middag ikväll tjejer??? står helt stilla i huvudet! www.lindisen.bloggagratis.se www.lindisen1981.pixbox.se
    Här får vi slänga ihop till en ungstekt falukorv med potatismos!
  • Vickyb
    Gaaaah, nu ligger knodden och trycker på mina revben eller nått liknande.. Får nästan nypa efter luft Minns inte att det kändes så här att vara gravid. *suck*
    Jag som precis börjat njuta av min fantastiska mage. Så kommer det här på köpet. Det stramar och har sig riktigt ordentligt nu. Skall ta och lägga mig i ett varmt bad nu och hoppas på att det kommer att kännas bättre så här.
  • Vickyb
    L2K skrev 2007-04-10 19:41:11 följande:
    Jag har en kickboxare i magen som använder urinblåsan som sandpåse (heter det så?). Nån mer än jag?

Copernicus - i lördags när vi va på middag hos mormor testade jag hennes våg när vi kom. Efter maten skojade min moster om att hon hade gått upp två kilo och jämförde min, hennes och pappas ölmage med varandra.
    Va bara tvungen att testa vågen en gång till efter det och ett kilo hade jag ätit upp mig under middagen!!!!!! Förvånad Fast har inte vägt mig efter det, men iaf.
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
    Tänk på att du inte skall väga dig varje dag. Börja med att väga dig 1 gång i veckan, på morgonen. Väger du dig varje dag kommer det ta längre tid att se att man går ner och man kanske tappar "lusten" och kanske slutar att kämpa! Be strong!
  • Vickyb
    L2K skrev 2007-04-10 19:41:11 följande:
    Jag har en kickboxare i magen som använder urinblåsan som sandpåse (heter det så?). Nån mer än jag?

Copernicus - i lördags när vi va på middag hos mormor testade jag hennes våg när vi kom. Efter maten skojade min moster om att hon hade gått upp två kilo och jämförde min, hennes och pappas ölmage med varandra.
    Va bara tvungen att testa vågen en gång till efter det och ett kilo hade jag ätit upp mig under middagen!!!!!! Förvånad Fast har inte vägt mig efter det, men iaf.
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
    Just nu känns det som den ligger på tvären, mot revbenen och trycker.. för jag får knappt någon luft Och det stramar och det känns som magen skall sprängas närsom.
  • Vickyb
    mrsbygg skrev 2007-04-10 20:04:00 följande:
    här kickas det som sjutton oxå! blir galen...nee nu får ski ungen lägga sig så får ja äta glass...
    Hahaha. Väntar oxå på att min skitonge skall lägga sig i sin säng så jag kan ta mig en nogger! *suck*
  • Vickyb
    solstraalen skrev 2007-04-10 20:13:51 följande:
    Kom på att ja glömt att fråga er som har foglossning, smäller de till så de låter HÖGT i ert bäcken ibland?
    De gör de oftare å kraftigare nu sista veckorna på mig.
    Idag kom en riktigt hög smäll som hördes i hela rummet.

Så har de inte vart i de andra graviditeterna.

Idag small de till baktill i bäckenet, ovanför höger skinka då jag gick.
    Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen i magen.
    Nej det har jag aldrig varit med om än sålänge. Det lät änna obehagligt. Men knäna knakar som aldrig förr.
  • Vickyb
    solstraalen skrev 2007-04-10 20:17:33 följande:
    Funderar på VAD det är som gör att de smäller till så där.
    *skulle vilja veta*

Knän som knakar.. ja de vet ja hur de e De e ungefär samma grej fast i bäckenet ocg mycke kraftigare känsla+ljud.
    Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen i magen.
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3