• Vickyb

BF Juli-07 Nr3

Beckah82 skrev 2007-04-13 07:42:20 följande:
    BM idag då så får man ÄNTLIGEN veta det förbannade magmåttet jag tjatat om Jag tippar på en grav felmätning av mig och så jag egentligen har prick 27 i SF. v 28+0 idag
    Åh spännande och se nu då om du mätt rätt eller helt galet. Jag skall inte dit försen den 25.e.. längtar ihjäl mig nu.
    ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • Vickyb

Jag har fått köpa 80D, hade C kupa förut. Och innan jag blev gravid med Linnéa hade jag 75-80B

• Vickyb
    Sylt skrev 2007-04-13 08:23:01 följande:
    Ringo --> FRÄCKT!Klädsel  där mudden syns, helt ok. Har själv ngra sådana byxor o det är svårt att det inte skall synas igenom. Innan kände jag mig som Barbapapa i dessa byxor, nu är de mest sköna.....har man blivit mer bekväm än snygg *fniss*Ngn som skall på Barnmässan i Gbg till helgen?Måste bara berätta om vår spjuver-son. Han fyller tre i juli, vi har försökt att förbereda honom med lite bebisprat mm. En dag var vi av med honom här hemma i huset (det händer emellanåt att han gömmer sig), vi letade både uppe o nere, men hittade inte honom. Sen hör vi andetag fr bebiskorgen (ganska liten vit, uppställd på två stolar). Då ligger han däri, med en filt över så att man inte kan se honom . Han har säkert legat där i över tio min o gömt sig. Busunge!F.ö är han jätterädd att bebisen skall komma in i hans mage sen - som att det är hans tur att ta över bärandet *fniss*Ha en fin dag, vi har strålande sol, klarblå himmel o väntar över 15grader
    Ja vi skall dit imorgon.
  • Vickyb
    teenpregnancy skrev 2007-04-13 08:41:35 följande:
    Åhåhåååå, igår gick jag ju och köpte min studentklänning Gissa om jag inte hittar 2 PERFEKTA PAR SKOR!!!! faaaaan säger jag bara... Att det just skulle vara två perfekta par som jag BÅDA älskar. Usch för min obsession för skor!Båda hittade jag på DIN SKO och båda paren var kostar 340... urk. att ta studenten kostar apa. Jag kommer ju inte att kunna använda båda skorna men jag tänkte att den ena kan jag använda när jag blir vigd och den andra under studenten, eller hur??! Plus att skor jag köper används inte bara en gång utan flera gånger så jag får väl ändå ut det mesta av det? Jag köpte det ena paret igår och lade undan det andra tills idag. Ska jag gå och köpa det andra paret också? Borde kanske tillägga att jag inte har pengar kvar men att mor min kanske skulle lägga ut för dem. Känns ganska hemskt men å andra sidan har jag lagt ut DET mesta själv för min student.Usch, nu har jag betalat för(helt själv): Klänning, mössa, studentskiva (hyrning), studentskiva (middag x2), plakat x2, skor osv... Då är det väl ändå helt okej att be om lite pengar för ett andra par? faaaan vad naiv jag är just nu...en aning för långt också... ursäkta.
    Ja du kan gått och väl begära att hon skall lägga ut på dina skor.
    Jag betalade ingenting på min student.. Förutom lite av kläderna. Men sen var resten deras ansvar.. eller pappas, för mamma fanns inte då
  • Vickyb

Ja det är väl snart dags att slå på stort med förlovning här med. Men vi väntar nog ett tag till. Kanske nästa år.. hohoh!!

• Vickyb
    teenpregnancy skrev 2007-04-13 16:36:52 följande:
    wohooo... så flickor! Tillbaka från att ha köpt skorna Min studentklänning och skor ligger uppe i mitt galleri. Klänningen ser lite skum ut men den är mycket finare i verkligheten.
    Du kommer bli riktigt stilig på din student.. Skorna var jättefina.
  • Vickyb
    Jeppa skrev 2007-04-13 17:04:30 följande:
    Hej alla tjockisar!Lääänge sedan jag var inne. (Dålig människa.)Skummat några sidor. Kul att se att ni växer och har det bra. Jag har varit på första föräldragrupps träffen i dag och pratat förlossning. Oups, hade lyckats förtränga att den här kulan ska ut oxå. Fy blev så nervös att jag fick versta sammandragningarna mitt i mötet. Hehe. Tre månader kvar sedan smäller det. Är ni nervösa inför förlossningen?
    Nej jag är faktiskt inte så nervös som jag var första gången. Ser nästan fram emot den istället eftersom jag vet hur glad och lycklig man blir efteråt.
  • Vickyb
    mrsbygg skrev 2007-04-14 00:02:57 följande:
    Jaha..så var man 22...suck...skål!
    Kan absolut inte sova om. Vaknade av att sambon låg och snarka, passade på att gå på toaletten och nu kan jag inte somna om..

Grattis mammab får jag passa på att skriva!
  • Vickyb

Gomorgon tjejer..

Somnade tillslut.. la mig på soffa Brak sa det..

Idag skall jag och Linnéa till mässan, baby&barn. Gubben min skall lira bandy idag som vanligt..

Någon som vill komma med ett tips på vad man kan överraska sambon med för mat när han fyller år? Tänkte göra nån god middag. Allt utan skaldjur och fisk tar jag tacksamt emot.
    Tänkte köpa 35 rosor.. eller.. ?

• Vickyb
    Donna69 skrev 2007-04-14 07:19:55 följande:
    vill oxå ha tips... gubben fyller iofs 1 maj, men planering gör inget va? =)
    Min fyller 3.e Men det är alltid skönt att vara ute i tid!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3