BF Juli-07 Nr3

Hade jag haft trädgård och hus hade jag haft det hemma, med grillning och gott till om vädret tilllåter.

Vi är nyss hemkomna från mässan baby&barn.
Fick med mig en himla massa hem Babyboxen som man får från happyland, och lite prover från natusan och libero, blöjor och massa tidnigar.. en dvd-film, väska (perfekt till stranden) Jag och min syster kom bland dom 100 första och fick en varsinn vagnleksak från Brio.
Gjorde ett tröjtryck på en t-shirt till Linnéa där det står "Mammas Gullonge" så söt! Lägger in lite bilder senare eller imorgon. Nu skall jag slappa lite farmför tv.n med sambon.
Ha en fortsatt underbar sol-dag.
Hej tjejjer..
Fy fan vilken natt..
Gick och la mig på soffan och kolla lite tv, somnade.. När jag vaknade en stund senare så kunde jag inte andas.. Fy fan då vart jag rädd. Panik utbröt då min astma medicin inte hjälpte heller.. Och det kändes som pumpen slog för liv och död. Ringde sos och dom kom med vanlig och med en OLA, fick kortison och syrgas och det hjälpte lite.. Pratades även om att dom skulle ge mig adrenalin med det behövdes inte.
Fick åka upp och sätta mig på akuten, tur är att svägerskan inte bor mer än 100 m bort från oss så hon kunde passa Linnéa.
Kl 02.30 var vi hemma, jag valde att åka hem för jag var inte prioriterad nr 1 och jag kunde få sitta där i ett par timmar till, pallade inte det.
Var skitskraj att somna.. men det gick tillslut.
Alla värden var bra, jag fick tillräckligt med syre, pumpen slog bra, lungorna och allt såg bra ut.. så jag undrar var detta kunde ha varit. Panikångest eller kunde det ha varit ett astmaanfall?