Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

Hallonfot skrev 2007-05-03 13:49:28 följande:
    Ha ha, skönt när de vill ha enkla, billiga rätter. Alva är tokig i broccoli så det livar jag upp de flesta rätter med.
    saga oxå hon älskar sin broccoli eller broccofollie som hon säger

fast nu ville hon ha korv oxå så då får hon lite sånt oxå
  • mrsbygg
    Norrbagge skrev 2007-05-03 14:36:29 följande:
    Beckah: nej det är inte så lätt att veta, och det SKA man inte behöva veta då vårdpersonalen SKA/BÖR veta detta.Hon gjorde massa tabbar denna sköterska alltså. Kappillärt så sticker man ju helst bara i långfingret och då i den hand du inte använder, för att undvika obehag och infektionsrisk. Där är det MYCKET viktigt att tvätta innan, för man har ju smuts på fingertopparna typ alltid. Sköterskan ska ha handskar.Venprover är även där viktigt att det rengörs efter att sköterskan palperat (kännt) venen och sedan tar på sig handskar. Det följer ju med skit/bakterier direkt in i venen other wise..
    oxå lärt mig i skolan!

la in en bild tagen uppifrån på magen..haha ser bra rolig ut..
  • mrsbygg

naaaww, sånna här tillfällen man vill ah tusen ungar..

Saga: mamma, vet dyy?
    Jag: nej saga vadå?
    Saga: Älskar deeej... 
    sen får man dunder kram å puss Kyss

min älskling!!

• mrsbygg

ja måste jäkligt stor mage då. för min verkar bara röra sig mer å mer..bökar å har sig blir tokig!!

• mrsbygg
    Mjukis82 skrev 2007-05-03 20:03:07 följande:
    mammab: min lilla tjej har nog också väldigt gott om plats just nu iallafall!
    hehe..redan bort skämda våra ungar
  • mrsbygg

asså ja får panik! det kliar över allt på mig...armar ben mage ansikte håller på bli tokig helt sönder kliad...

ska till bm på måndag får se va hon säger...

min hand är helt upp kliad å sårig..

• mrsbygg

pussel: helt allvarligt?!
    Nu skiter jag i vad folk tycker å tänker om det ja skriver. men är du totlat funtad i huvet?? om tom läkare osv säger åt dig att det det lungt för att du riskerar att få för tidigt. men endå ska du åka till ullared bara för att köpa ett par byxor??

då får du fan skylla dig själv om nånting händer.

• mrsbygg

även om ja vill få tidigt så vill jag inte få SÅHÄR tidigt!!
    skulle jag få "order" om ta det lungt och vila skulle jag göra det!! inte fan skulle jag ut å springa bara för att ha ett par byxor, vem behöver byxor om man endå ska ligga hemma å ta det lungt?

• mrsbygg
    zandrisen skrev 2007-05-03 23:01:12 följande:
    va är d för utslag?

vi ska me saga till läkarn imorrn. får se hur det går hoppas hennes öron är bra! men hon klagar fortfarande att d gör ont så antar att d blir kåvepenin ett tag till...
  • mrsbygg

morrn morrn bruttor...
    bäbis i magen väkte mig, skit unge! fick inte sova nå mer tyckte den tydligen...

ska snart väcka lill stumpan oxå vi ska iväg till läkarn å kika på hennes öron. hoppas verkligen d blivit bättre sen ska ja fråga om hennes hosta!

baahh, va på stan en sväng igår hitta så grymt söta sommar kläder till bäbisar på HM..vill verkligen ha!!

längtar tills skatten kommer då kanske man kan shoppa lite kläder till bäbis som den ska ha med sig till bb...

nehe ta å väcka stumpan snart då...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3