• Alvi

    Hur trötta är ni på låten "I wish I was a punkrocker"???

    Jag börjar ruttna riktigt ordentligt på den jäkla låten!!!!


    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur trötta är ni på låten "I wish I was a punkrocker"???
  • Dazzel

    Men! Vad säger ni om min favvolåt? Trallar ju på den hela dagarna.

    En låt som däremot får mig att se rött är: ont det gör ont det gör ont........

    Ta ett lyckopiller så vi slipper tjatet!


    Kommer kallad men ej strax, ty född till slav är ingen tax.
  • Mia888

    Mylla: Nopp, inte den.

    Kan inte förstå att så många har missat den. Den spelas ju överallt! Men var glada för det kanske!

  • pyretina

    Inte speciellt trött på låten, har bara hört den några fåtal ggr då den har spelats på MTv... Men hade jag lyssnat på radio lika mkt som förut hade jag säkert varit spyless på den... Räcka ut tungan


    ~v.33~
  • Chilimon

    Va i helvete! Va du tvungen att nämna den låten, hör ju skiten i skallen nu.
    Hatar den!
    *Ger Sisu onda ögat*


    Allt är ju relativt
  • KajsaSthlm

    Har aldrig gillat den ens. Oerhört mesig låt! Byter kanal direkt när jag hör den för jag tycker den är så pinsam.

  • mamatobe81

    nån mer som skriver på för att den här jä*la låten är tidernas sämsta låt ALLA kategorier?

    jag fattar inet hur man kan göra en så dålig låt....helt ofattbart, nu vill jag inte tänka på den mer!!!

  • MammaHela

    Men hjälp

    jag blir så trött på folk som har åsikter utan att veta vad de pratar om. Om ni lyssnar på texten så fattar ni kanske vad den handlar om.... *gahhhh*


    Stolt mamma till 2 busfrön + bf 3/6 -07 Min blogg: Http://blogg.pilblad.com
  • Sarah Wikström

    Tålde den inte ens från första början. Absolut den sämsta låten ja hört!

  • KajsaSthlm
    MammaHela skrev 2007-02-24 14:32:51 följande:
    Men hjälpjag blir så trött på folk som har åsikter utan att veta vad de pratar om. Om ni lyssnar på texten så fattar ni kanske vad den handlar om.... *gahhhh* Stolt mamma till 2 busfrön + bf 3/6 -07 Min blogg: blogg.pilblad.com
    Jag har lyssnat på texten. Kontentan är väl ungefär att allt verkade vara så mycket bättre och roligare på "den gamla goa tiden". Mossigt...
Svar på tråden Hur trötta är ni på låten "I wish I was a punkrocker"???