• mikkis86

    Coola pojknamn?

    Har funderat en massa på namn på senaste tiden...

    Har såå lätt att komma på en hel massa coola/tuffa/fina/söta, ja alla sorters, flicknamn, men nästan inga pojknamn alls..! Mysko...

    Så, med andra ord, vad heter era pojkar..? Eller vilka "coola" pojknamn har ni hört..?! ;)

  • Svar på tråden Coola pojknamn?
  • mikkis86

    Tack..! Det är så kul med förslag... Elliot fastnade jag för direkt..! :) Maximilian ( Kotti: ni skriver visst med "e" ;) ) är ett namn jag tänkt på redan tidigare, skulle kalla honom Maxi isåfall, gulligt tycker jag.. :D

  • Fija

    Rex, Dylan, Elvis, Nicko, Rocko, Kid, Kilian, Lennox


    Casper och Tinora
  • mikkis86

    edo: lite nyfiken, hur uttalas Genc..? Intressant namn, hur har ni kommit på det..?

    Fija: Rocko är verkligen coolt..!

  • zazla

    Vi har också lite problem med killnamn (eller ja namn överhuvudtaget faktiskt, till dottern hade vi bara ett förslag så det fick bli det )

    Men vi har Elliot, Zion, Leon, Mio, Lennon, Douglas, Ludde och Ville på vår lista. Men det är svårt, inget känns helt 100...

  • Bekali

    Mina söner heter Benyamin, Jonathan och William

    andra pojknamn jag tycker är fina är
    Adrian
    Liam
    Leon
    Loke
    Zacharias
    Ludvig
    Elliot
    Vincent
    Victor
    Isak

    Jag tycker det finns många fina =)

  • ElenaMaria

    Vår son heter Max
    Hade kunnat tänka mig att döpa honom till Maximus, men det vill inte pappan. Jag kallar honom Maximus ibland, som ett smeknamn liksom

  • lelita

    Våran son heter Lennon Maximo.....vi tycker att det är hur coolt som helst hahah

  • Geggamoja

    MIn äldsta son heter Elvis och min yngsta Johnny, två coola namn Cool


    ♥Elvis 050308 och Johnny 060706♥
Svar på tråden Coola pojknamn?