• shiela
    Äldre 27 Feb 14:14
    9223 visningar
    6 svar
    6
    9223

    molvärk från ruvardag 4 = negativt?

    Jag har gjort IVF/FET i förra tisdagen och haft molvärk till och från sedan ruvardag 4. Har även huvudvärk sedan igår. Är det någon som haft molvärk så tidigt och fått ett + ?Känner mig orolig att det inte blir något denna gång heller!

  • Svar på tråden molvärk från ruvardag 4 = negativt?
  • HanneH
    Äldre 27 Feb 15:17
    #1

    Jag minns inte exakt när jag fick mensliknande känsla i magen de tre gånger jag varit gravid. Men jag tror att det var kring dag 4-5. Jag har inte gjort FET, men om jag minns rätt börjar ägget fästa i livmoderslemhinnan ca dag 6 efter befruktningen. Det verkar lovande!!!!!

  • shiela
    Äldre 27 Feb 21:58
    #2

    HanneH! Tack för ditt svar! Hoppas att du har rätt och att det är ett bra tecken! Känns alltid skönt att höra från någon annan med erfarenhet!!

  • 60tali­st
    Äldre 28 Feb 22:22
    #3

    Jag satte in långtidsodlade ägg. Fick mensvärk 3 dar efter et. Jag fick ett + den 23/2. Lycka Till shiela!!

  • Äldre 1 Mar 15:47
    #4

    Jag fick molvärk tidigt och testade +, hade sen massa småblödningar rätt länge & BF nästa vecka!

  • Äldre 13 Mar 21:01
    #5

    hej..

    Jag har gjort 6 ruvningar och jag har haft molnande mensliknande värk alla ggr.

    3 var -
    3 var + (tyvärr missfall senare)

    så molnande tillhör ruvande och kan tyvärr inte tolkas som varken poitivt eller negativt. Det sa min läkare när jag frågade om saken..

    Hoppas det löser sig...

    Kramis-

  • Äldre 14 May 18:47
    #6

    hej


    jag har ruvardag 4 idag. tänkte höra med er om man känna när embryot fäster i livmodern.


    Nån som har erfarenhet

Svar på tråden molvärk från ruvardag 4 = negativt?