I vilken vecka märkte ni att magen började växa?
...och i vilken vecka SYNTES det på er?
Är i vecka 9 och känner INGENTING än! Byxorna sitter löst!
...och i vilken vecka SYNTES det på er?
Är i vecka 9 och känner INGENTING än! Byxorna sitter löst!
I vecka 9 märkte inte jag heller. Jag är i v.17 nu och nu börjar andra se att jag är gravid.
Själv tyckte jag mig se/känna skillnad i v.13
Jag är i v.8 och magen känns stor som en ballong. Men det beror nog mest på att jag måste äta var & varannan timme för att inte bli illamående, törrs knappt ställa mig på vågen längre. Lär väl ha gått upp massor.
jag märkte inte det förens jag va i 3 mån,sen så växte jag inte så mycket,förrens nu i slutet.
Jag är i v 23 och kan fortfarande ha mina vanliga byxor... lite tråkigt faktiskt, men det syns i alla fall att jag är gravid.
Jag är i v 16 o nu syns det tydligt att jag är gravid. Har en son på tre. Livmodern känns också väldigt väl o har gjort några veckor. Ska tillägga att jag är smal... el rättare sagt - var smal. Har gått upp 7 kg redan! *ler*
Lycka till!
jag går in i v.15 på lördag och jag kan se en liten kula nu på magen..
Känner mig jätte stor nu när jag ligger i sängen..
är i v 33 å har inget "jättemage" ännu, det syns såklart att jag är gravid å det syns mest på rumpa å lår på mig...lite tråkigt...men men...
rätt skönt å slippa känan att man tippar framåt haha...
magen komemer jag lovar!
kram
jag tyckte det redan börjar synas i v 7...fast bara formen på buken liksom och sen oxå känner man som en ballong.Har stor rund matmage.
fick svullen mage (säkert beroende på tarmarna) redan i vecka 6, nu är jag i v 10 och har rätt stor mage.. folk tror att jag är i 4:e månaden :)
Heh, i v9 syntes det inte ett dugg på mig! Jag fick aldrig dendär tarmsvullnaden som många går omkring och svankar med tidigt. Såg lite rundare ut efter v15 och i v18-19 nångång började andra kunna se att jag var gravid.
I v 9 var jag bara svullen av tarmarna, men nu i v. 16 har jag fått ta fram mammabyxorna. En del av mina vanliga byxor kan jag fortfarande ha (beroende på hur höga de är i midjan), men det dröjer nog inte så länge innan jag får lägga dem på hyllan också!
På mig började det synas i v14, då var det svårt med mina vanliga byxor. Men det är nog först nu i v18 som magen börjar ta form och det börjar bli en liten gravidmage.
efter v 25 förra graviditeten kommer ja ihåg att den växte som bara denn i kanonfart..
Jag har börjat märka skillnad nu, att magen växer, för jag känner det. Är i vecka 21, men har inte fått "gravid" mage ännu.