Svamp i ljumsken???
Har problem med typ röda utslag i ljumsken som kliar, funderar på om det kanske är svamp?! Sedan kan jag få som röda eller lila finnar i ljumskarna, vad kan det vara? De kan ömma lite.
Tacksam för svar...
Har problem med typ röda utslag i ljumsken som kliar, funderar på om det kanske är svamp?! Sedan kan jag få som röda eller lila finnar i ljumskarna, vad kan det vara? De kan ömma lite.
Tacksam för svar...
Ja det som du beskriver som finner tycker jag mer låter som infekterade hårrötter!
Håller med Fiffis, rakar du dig? Det blir ju lätt röda noppor då eller så när håret ska växa ut så växer det snett och kommer inte ut ur huden utan stannar under huden och det blir som en finne som kliar och ömmar.
Jag har inte rakat mig på jättelänge eftersom jag fått dessa problem. Det var säkert 10 månader sist. Jag ansar bara, men rakar inte.
Kan du inte "operera" dig själv lite, alltså ta en nål gräv lite eller kläm på en och se om det är ett litet hår som är inuti, då vet du i allafall vad det är. Jag har fått så lite på benen nu under vintern när jag inte rakat dom, så nu skrubbar jag benen ett par gånger i veckan med peelingkräm och det har blivit lite bättre.
Har nålskräck . Men man kanske kan testa att peela.
Hihi..ja då är det bäst att skippa nålarna. Peela på!