• jen7504

Är ni alla så förståeende

Hej Tjejer.

Är ni alla så himla förståeende när det gäller er killes barn å hans ex??

Jag tycker jag läser i många trådar att Ja men det är för barnens bästa Jag har inte några problem m exet osv osv

Och även tvärt om där barnens mamma tycker hennes ex har en bra tjej som tar hand om barnen bra

Jag personligen hade inte fixat det- Ska jag hämta min killes barn på dagis hämta å lämna på aktiviteter osv. Bara för han jobbar länge Exempelvis

Jag är alldeles för svartsjuk för det tror jag + att jag kan inte tänka mej att nån annan ska ha hand om mina barn. Jo dagis å sånt.

Jag är säkert super löjligt Men jag är inte i den situationen & hoppas innerligt att min sambo å jag kommer hålla ihop för evigt
    Men till er alla bio / styv mammor. EN STOR APPLÅD att ni orkar med dina mina & andras barn kännslan.

Sen begriper ju jag åxå att BARNEN SKA KOMMA I FÖRSTA HAND men nånstans långt inne måste det ju ändå kännas jobbigt när deti nte är ens egna barn

• Svar på tråden Är ni alla så förståeende
  • jen7504

Va kul att ni är ärliga Jag trodde först jag skulle få massa skit för att jag skrev mina frågor.
    Min sambo å jag har disskuterat detta ett par gånger å han tycker det är självklart att han hade älskat mina barn som sina egna om vi hade haft den situationen & att han hade inte haft några problem m min förra kille om vi hade haft barn ihop.

Mendans jag som typ hade vägrat träffa hans barn förrän vi varit ihop i minst 6 mån jag hade inte kört å hämtat å lämnat å sånt på skola/dagis. & jag hade definitivt INTE handlat kläder till barnet/barnen.
    Men jag tror det är skillnad att handla kläder om man har gemensama barn. För då får man ju inte göra skillnad.

Sen tror jag (hoppas ifa att jag varit så pass vuxen å mogen att jag faktiskt ärligt hade älskat det sk "bonus" barnet/n.)

till 6628. Men varför SKA du ta hand om hans barn om han inte ens e hemma?? Det däremot hade jag inte accepterat.

Ni e super duktiga tjejer. & även ni bio mammor som fixar detta med att nån annan tjej har hand om ert barn. DET HADE JAG NOG HAFT SVÅRARE Å FIXA
    mina 2 töser är ju mitt allt som jag älskar över allt annat & deras pappa är den bästa sambon man kan ha (för det mesta ifa ;) )

• jen7504

Yohanna85

Alltså jag är inte i den situationen. Jag & min sambo har våra 2 gemensama töser å inte några andra barn på varsitt håll.
    Jag bara undra av nyfikenhet hur ni tjejer /kvinnor hanterar detta m bonus barn /styv barn (men styvbarn låter ju lite gammalt)

Men hur kommer det sej att din kommun säger att du måste hämta å lämna som 15 tim mamma till ett barn som inte ens är ditt. VERKAR MKT SKUMT! sen är det ju super toppen att ditt bonusbarn har den lyxen att ha en extramamma som vill ha hem sitt bonusbarn tidigare.

jamenar som jag själv 2 barns mamma till 2 underbara töser. Matilda 3 år & Amanda 3 mån. Jaa storasyster kan retagall feber på mej m 3 års trots å allt annat.

Det måste vara ännu värre (missförstå mej rätt nu) när det inte är ens egna barn???

Svar på tråden Är ni alla så förståeende