Inlägg från: Marvelina |Visa alla inlägg
  • Marvelina

And more löööve for all of us

Utsikten från mitt fönster...

marvelina - not new and definitely not improved
  • Marvelina

Ja grattis Elis!!

• Marvelina

Shit, nu är jag flyttad till 18/6 för snitt! Fasiken, det är ju bara 20 dagar kvar! Förvånad

• Marvelina

uno: va? vaddå vårt hus? *fattar trögt*

Vet inte om det är "bs", men på DS hävdade hon att de var landets enda sjukhus med speciell avdelning för planerat snitt, enkelrum för alla (15) och speciella rutiner för att inte separera mamma och barn osv. Försökte hon bara lugna mig, tror du?

• Marvelina

uno: gå för h-e! Tandis alltså. Jag var för över 5 år sedan och hade jag gått förra året så hade jag sluppit krona nu! Nu fick han borra ur och lägga provisorium inför krona, och igår sprack tanden! Så nu ska jag laga den också imorgon (även en annan som han snabbt hittade... Tji fick man för att alltid ha haft så bra tänder - nu har alla börjat trillat sönder

Hittar ingen lgh i vårt hus...

• Marvelina

uno: eller ville du bo nära DIFarna?

• Marvelina

Grattis okt76! Trägen vinner!
    Själv hoppas jag ju på att "maxi" här ska komma UUUUT!!! 14 dagar kvar... *biter på naglarna* Och flytt om 7...

• Marvelina

Nej Tempo, usch vad tråkigt för oss! Men vad kul för er med något nytt och spännande! Mer liv för pengarna får man ju också, och det kan behövas i småbarnstider! Hoppas verkligen att allt löser sig till det bästa! Annars får ni som sagt GÄRNA komma tillbaka!

kram!!!!

• Marvelina

Tempo: fl kommer alltid att vara lika nära De har väl internet i Jönköping?? (förlåt )

• Marvelina

Tempo: Landet... jag kommer från typ en förort till landet i så fall... "Fucking Åmål"=min uppväxt Men även där finns faktiskt internet. Om än lite seeeegt!

• Marvelina

Perkan: Tranås? Nej, det är omöjligt. Tänk på att jag kommer ifrån NORBERG!!! Eller, jag försöker att INTE tänka på det...

• Marvelina

re: anna28 Impad att man både kan springa som en galning OCH stoppa undan en ansenlig del av Xokos sortiment Själv kan jag klara det ena. Och jag tror inte att det råder några tvivel om vilket.

anna, om du ska spronga på lör ska jag stå vid S-E-plan med en trio choklad

• Marvelina

springa...

• Marvelina

Äntligen är 050930 hemma!!! Thomas hade stött på en jet-laggad familj här på kvällskvisten! Skönt att ha er hemma J!

• Marvelina

Idag har vi varit på skolavslutning och det var jättekul med sångerna och astrist med applåderna. Vi satt således och kikade ut ur ett klassrum under själva sången, och stängde dörrren snabbt när det närmade sig slutet. Elliots assistents barn går ju i vår skola, liksom barnen till två av de andra förskollärarna, så han var lite förvirrad av att tre i personalen plötsligt dök upp, och att han sedan skulle följa Matilda tillbaka till dagis, men det verkade okej till slut. Smidigt för mig var det hur som helst! Kunde alltså koncentrera mig på att dricka festis slush på vägen hem. Man passerar TRE 7-11 på hemvägen. Köpte dock "bara" två...

Svar på tråden And more löööve for all of us