Ah, har ni fint vader? Och ska ha en traff i helgen? Nu blir jag lite avis faktiskt. Hoppas ni far det jattebra!
Stackars T, okt76. Nar jag var liten sa nagon att man inte skulle svalja druvkarnor for da skulle de fastna i blindtarmen. Total skrona saklart, men jag spottade noggrant ut alla karnor under hela min barndom sa att jag inte skulle fa blindtarmsinflammation...
Dagis: A fick plats pa ett engelsksprakigt pa Ostermalm men vi har i princip tackat nej, kanns inte som det ar vart en 20 min bussresa tva ganger varje dag. Fast det svider lite maste jag saga. Nu hoppas vi pa ett nara oss istallet (samma som ni fatt plats pa Perkan tror jag!) men hur troligt ar det att man far ett forstahandsval?! Naval, vart 2:a och 3:e val verkar ocksa bra, det ordnar sig nog. Lite konstigt bara att var lilltjej blivit sa stor att hon ska ga pa dagis hon ocksa
Vi har varit vid kusten i helgen (i Caloundra narmare bestamt, dar det finns sadana har livraddare webcam.caloundra.qld.gov.au/website/lifeguards/gallery_photos/Image%201158187545.jpg
), och nu ar vi bara "hemma i Brisbane och vander for pa torsdag aker vi till Melbourne. Aaah, det ar jobbigt att vara pa semester...
Kram till er alla, och speciellt till Elis idag!