050930: Majken och jag kollade på pingvinlänken igår till frökens stora förtjusning, ett av hennes favoritdjur, vi kommer ha ett zoo i lgh om några år
Verkar som ni har en höjdare där på andra sidan klotet, men nu får ni gärna komma hem snart!
Snart3: Humöret på våra kära kottar är ju minst sagt svajigt just nu.... Det var i vilket fall roligt att få träffas en stund.
Limpis: Vårens mode är ju ganska dovt i blått och grått så iår kan man ju komma undan det blommiga. Nya Topshop gallerian borde väl vara något om inte annat?? Day, Marlene Birger, Filíppa K och Bruuns Bazar har också fina kollektioner men för en tjockis helt utlämnad till mammaträsket känns allt väldigt lockande just nu.
Var hos BM i måndags och hade järnvärde 110 vilket tydligen var lågt och även mitt blodtryck hade sjunkit rejält så nu blev det Niferex. Fick iallafall en förklaring på min yrsel, matthet och trötthet. BM konstaterade också att "det gör ondare i kroppen och magen andra gången man väntar barn", no shit Sherlock! Men, men det går ju över och nu är det snart mindre än 100 dagar kvar. Majken har bjudit på några solstråle dagar fulla av charm och gos så just nu känns det väldigt bra att få en sådan liten varelse till.
Idag åker min man till München för att på fredag dra vidare till Kreta
komande helg. Väldigt orättvist tycker jag även om han mest var sur för att företaget förväntar sig att alla ska hoppa jämfota av en belöningsresa när han helst ville hänga hemma med familjen. Han har haft examensarbete hela helgen och kom hem kl 5.50 i morse (inlämning idag) måttlig motiverad till att flyga iväg i em.
Nåja, nog om oss! Hoppas allt är bra och alla haft en bra helg och att din lunch blev toppenlyckad Marvelina!