• okt76

And more löööve for all of us

Träff på söndag. Jag och N röstar på förmiddagen!

Vart tog solen vägen ???

• okt76

Uno, det låter ju som en lysande idé! Kl 11 passar oss perfekt. Jag och N kommer ( ev. T om han inte kan åka på den planerade golfresan)

Däremot så tycker jag att du tagit på dig alldeles för stor del av maten, så jag tar i från dig pannkakorna och tar med mig dem!

Regn

• okt76

Någon som är sugen på en vinkväll (ja eller läsk för er gravida ) i nästa vecka???

T är borta och jag har mamma här hela veckan, så det vore kul att komma ut någon kväll.

ons eller tor?

• okt76

Marv, håller med S3 och Tempo. Ser ut som om det vore svamp. Lite impad av att du lyckades ta det kortet .

• okt76

Marv, du skojar, nästan 8 milj för 131 kvm .

Perkan, vad skönt att få ett svar från läkaren. Nu får du ta och knapra järntabletter. Hoppas det känns bätter snart.

• okt76

S3 här kommer dagens tips! www.roslagsspa.se/default5.htm

Ett litet mysigt SPA på Roslagsgatan med hemmakänsla. Jättetrevliga och jag har varit supernöjd varje gång jag varit där!

Marv .

• okt76

Pannkakorna stekta till imorgon!!!

Japp, här har vi en som skriker MINA, MINA. Slänger mat omkring sig och river och sliter oss i kinderna. När vårt NEJ kommer så får vi ett fint hånleende tillbaka !

Jag och N kommer också själva imorgon. T åker på golfresa till Portugal( nä inte alls fuskigt ). Jag måste planera in någon ego resa till hösten!

Syns imorgon! Var det kl 11?

• okt76

Tack för idag Uno, alltid trevlig att träffa er allihop.

Min misstanke stämde. N hade 39,1 nu för ett tag sen. Så nog har hon feber. Just nu ligger hon utslagen framför TVn och kollar på Nalle Puh.

• okt76

Tyvärr inga skotips. N kör med Vincent, men det stod ju redan på din lista.

Här är det körigt. Går på kurs hela dagarna, N småkrasslig fortfarande men börjar bli bättre. Däremot hostar hon på nätterna och håller oss vakna, sitter därför med ögonen i knävecken men är på väg ut på middag med kursen. Ja, ja sova får vi göra när vi är gamla .

• okt76

Hemma idag eftersom Ns hosta bara bli värre och värre. Har varit hos läkaren men inget konstigt. Blev lite hostmedicin och luftrörsvidgande.

Vi ska gå till dagis sen och vinka hej då eftersom det är hennes sista dag idag. Blir lite fika med dem. Personalen ringde och var oroliga att de inte skulle få träffa henne alls . Söta .

Trevlig valborg!

Svar på tråden And more löööve for all of us