And more löööve for all of us
G var också bara geggig - medan jag åkte på de knallröda ögonen.
Malin och Marv: Vad tråkigt med snuvor Krya på er alla *kram*
G var också bara geggig - medan jag åkte på de knallröda ögonen.
Malin och Marv: Vad tråkigt med snuvor Krya på er alla *kram*
Okt: Hurra, vad bra! Håller tummarna. Är det omvisning i kväll?
Hus: Vi skulle absolut inte ha radhus. Inte heller skulle vi flytta till kommunen jag är uppvuxen i. Det var jag väldigt bestämd med när vi började titta på annat boende för ett par år sedan. Sen insåg vi vad vi faktiskt fick och hittade området vi bor i nu med närhet till kommunikationer, havsbad och förskola samt ovärderlig hjälp från mina föräldrar som bor fem minuter bort med bil. Inte det ultimata drömhuset, men nog så gott och inget är som bekant för evigt. Lite måste man ha att se fram emot också
I dag är det "nypremiär" för Gilbert på förskolan. Det är en månad sedan han var där senast - ska bli intressant att se hur han tacklar det och hur länge han får vara frisk.
Ha en bra dag alla
Återkommer om Caliente - måste stämma av med M först. Vet att han har en massa kvällsmöten den här veckan.
Jag får också hoppa Caliente - mannen har styrelsemöte så jag måste ta Gilbert då. En annan gång?
050930: Jag känner igen mig precis i hur du tänker. Å ena sidan - å andra sidan. Och den där champagnen tar jag väldigt gärna
Ha en bra dag
Uno: Så fort du kan lovar vi att ta ut dig på galej på stan med tillhörande blodig biff
Uppfostran: Bra och svår fråga - själv tror jag att jag hamnar någonstans mittemellan trots att det förmodligen är väldigt inkonsekvent.
Ja, jisses vad nyfiken jag blir nu Uno
Trotsighet: JA MEN VISST! Ni ska höra Gilbert när han gallskriker över hela gatan eftersom han inte vill gå in, trots att han varit ute flera ggr på förskolan och precis häckat länge i parken med mig efter att jag hämtat. För att inte tala om att försöka få honom att sitta i vagnen eller bilstolen. *himlar med ögonen* Enligt mannen är han likadan på mornarna när blöjor ska bytas, kläder ska på och han ska lämnas.
Aahhhh...nu ska jag sova. Är sjukt trött
Natti, natti
Måste säga att bebissuget efter nr 2 blivit starkare här - trots alla sjukdomar och strul.
Uno: Ett stort grattis - vad fantastiskt kul *misstänkte något jobbrelaterat när Limpis viskade*
Uno: Jag retar mig på den också - men kolla dagens ledare i Expressen där den sågas. Jag lästa rapporten igår och den bygger bara på en massa gamla undersökningar och forskning.
Vi har faktiskt precis kommit förbi sömnstrulandet och Gilbert sover numera hela nätter (HURRA!!!!). Vi är fortfarande i chock ska jag säga. Samtidigt kan man väl aldrig ropa hej...när man minst anar svänger de små liven om och ändrar beteende.
Tempo: Jag hoppas ni löser sömnstrulandet - trots att jag inte är gravid vet jag hur tufft det är att inte få sova ordentligt. Det måste vara dubbelt så jobbigt för dig *kram*
Uno, vilken försigkommen liten dam Majken är
Vi ska skruva ihop G.s växasäng till helgen så får vi se vad han säger om att flytta in i sitt rum igen. Nu sover han i spjälisen i vårt sovrum.
050930: Sov gott