Forum Sex & Sånt - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Svarta tjejer

Sön 11 mar 2007 21:39 Läst 2900 gånger Totalt 84 svar
    Sön 11 mar 2007 21:39

Man har ju hört att svarta killar är nåt specielt i sängen,men hur är det med svarta tjejer?Är det nåt specielt med dom?

• whitet­iger
    Visa endast
    Sön 11 mar 2007 21:44 #1

ja .. man måste ha lampan på för att hitta rätt :D

• Sön 11 mar 2007 21:53 #2

Jag vet att vi är skapta på samma sätt. Vad skulle skillnaden vara?En del killar föredrar ju mörka tjejer och det märks om dom gör det. Jag ser endast pos på detta.Är man en snygg blondin så finns det massa snygga tjejer men vill man ha en snygg mörk tjej så hänger dom runt mig HAHA

• denand­rasöka­ren
    Visa endast
    Mån 12 mar 2007 00:03 #3

haha witetiger slår till!

• Mån 12 mar 2007 00:14 #4

whitetiger -eller så har man lampan tänd från början

man har ju hört att mörka tjejer är vildare i sängen men de är väl olika från person till person..finns ju vita som oxå kan vara vilda lixom..

men testa en mörk tjej så märker du om du tyckler det är nån skillnad eller ej

• whitet­iger
    Visa endast
    Mån 12 mar 2007 00:16 #5

tror min vita tjej skulle ha mycket att säga om jag nu hadde velat experimentera med dem svarta
    kan tänka mig flera ord .. som du var otrogen din djävel
    jag tar barnen och åker till mamma
    eller kanske rakt av visa sitt misnöje med en stekpanna mot baksidan av mitt huvud :)
    tror jag hoppar över såna överaskningar :)

• Mån 12 mar 2007 08:26 #6

Har inte varit med någon svart tjej så jag kan inte bedömma det. Däremot har jag varit med 3 asiatiska tjejjer och skillnaden är att dom är trängre än andra tjejer. Det är helt enkelt skönare när det är tajt. Men smakem är som baken. Men min uppfattning är att det är skönare att ha sex med dom.

Mannen

• Mån 12 mar 2007 10:48 #7

Jag säger nog att det mest beror på uppfostran, självsäkerhet, ålder och stundens allvar.

Färg vettefan om du hittar något på.. mer att ovanstående kan skilja för olika kulturer.

Min favoritfärg är lila.

• Emilio Lucian­o
    Visa endast
    Mån 12 mar 2007 12:26 #8

Färgen har nog inte med saken att göra.

• Mån 12 mar 2007 15:51 #9

Jag är väl en dom som har blivit såld på svarta tjejer.

Jag tror inte att de svarta tjejerna är vildare eller så i sängen. Jag har ju haft en hel del vita tjejer också, och en arab tjej.
    Fast sedan jag varit med min första svarta tjej så har jag mycket svårt att tänka mig vara med en vit tjej igen.
    Fast det är jag det

MVH Patrik (lyckligt gift med en svart tjej)

• Mån 19 mar 2007 18:08 #10

whitetiger är du rasist eller när det är mörkt så ser man la inte en vit tjej heller

Logga in
Bli medlem
Medlemsregistreringen är tillsvidare avstängd mellan 00:00 och 07:00. Vänligen återkom senare.

Innehåll

Innehåll

Svara i tråden...

Innehåll