• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Fjärde tråden! I vilken vi fortsätter föda barn...

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

Välkomna!

Här är listtråden där vi listar både de som har BF + våra nyblivna mammor!
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-16 11:42:21:
    NYA listtråden hittar ni här:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m18508223.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-10 15:54:46:
    Vi som oftast hänger i den här tråden är:

Tjejer i tråden (13 st)!
    SanniXx & Ida
    Cirpen(Cilla) & Anna
    Maja28 & Molly
    Lillie74(Anneli) & Filippa
    Medusa2001 & Lily
    Lillenlillen(Lisa) & Inez
    Vivs(Vivi) & Jennifer
    Murgröna & Stella
    Angelicious & Amanda
    Sofffy(Sofia) & Ebba
    Zul(Maria) & Agnes
    Björklöv(Linda) & Klara
    J79 & Esther

Killar i tråden (12 st)!
    BasseKatt & Emil och ängeln Linus
    Majlinsa & William
    Torris & Vilgot
    Frill(Frida) & Adam
    Swenglish(Anna) & Fredrik
    Sole(Sofie) & Viktor
    Emma3 & Leo
    Ginger6(Alexandra) & Jonathan
    Bianca2 & August
    Pippil8(R) & Edvin
    Hellur(Helena) & William

Alla andra är självklart välkomna!

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
  • Sole

bra där tjejer!

hoppar runt i gästböcker och skrier i den nya!
    Gud så viktiga saker man har för sig

• Sole

sådärja! *pust* nu kan jag sova gott om nätterna och slippa mardrömmarna att tråden bara är stängd och det inte finns nån ny att skriva i

Lillen
    såg er annons imorse!

• Sole

Bassekatt
    hoppas Emil blir bättre med magmedicinen. Det är för himla tur att vi bor i ett land med så bra sjukvård!!

Angelicious
    murgrönan hade värkar igår kväll och är inte inloggad idag så vi hoppas ju att hon är inne och föder, ingen annan frånvaro en hel dag från tråden är acceptabel!

sen borde både karin99 och Swenglish fått sina nu

• Sole

såg även att de hade besökstider mellan 14-15 och det antar jag är för att de egentligen inte vill ha upp massa folk på avdelningen

• Sole

Angelicoius
    jag har en vecka kvar till BF och än så länge har folk inte börjat höra av sig dagligen (förutom mamma då) och nu är det mest frågor om hur jag mår.

Säg till dem att du uppskattar omtanken men att du självklart inte kommer glömmma att meddela om något händer men att det är lite stressande med frågorna nu. Folk gör ju det för att dom bryr sig.

J79
    jag vill också ha tillbaka min kropp, får kramp i benen när jag går nu och svettas som en gnu med jacka på.

Hoppas det ploppas ut bebisar i helgen!

kram på er!

• Sole

sofffy
    spännande! bebis innan helgen är slut kanske?

Vi har precis kommit hem nu efter ha ätit middag hos några vänneroch kollat på Lets dance. Maken jobbar så himla mkt nu så han är alltid svimfärdig på fredagskvällarna fast jag känner mig rätt pigg.

Ikväll hade jag ett antalriktigt onda hugg/ilningar i undre delen av magen, kan det varit en riktig fullträff på nerver eller något annat? De vara oftast bara nån sekund.

• Sole

tack för att du delade med dig Bassekatt! Låter som det blev en bra upplevelse trots omständigheterna.

Man hoppas ju inte att man ska behöva gå så långt osm att bli igångsatt, men blir det så får man ha tilltro till att de i sjukvården vet vad de pysslar med

Är uppe och kan inte somna om, skrev precis samma inlgg för typ 10 sek sen, men så var man urloggad när det skulle postas, väldigt irriterande!!

Nåväl, tokförkyld är man idag iallafall, inte så konstigt när man är tokvarm och går utan jacka utomhus i mars.

Hoppas ni andra sover sött!

kram

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4