Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
Byter till den nya
Byter till den nya
Lillen - Har inte DN
Kan man se annonser på nätet? Ska kolla... har som Sole sa viktiga saker för mig
Lillen - Nu har jag tittat på annonsen. Jag min lilla odugling på nätet lyckades till slut
Varje gång jag läser nyfödda annonserna får jag tårar i ögonen. Dessutom kan man få namnförslag
Medusa - Kul att höra att allt är bra med er!
Ära avis att du får bada ditt barn och gå på promenad. Min bråkar fortfarande runt i min mage
Men snart så...
Finns ingen bild förresten...
Medusa - Vad söt hon är!
Nu blir det middag snart middag sen film i soffan.
Hoppas ni får en mysig kväll!
God morgon!
Bassekatt - Tack för din berättelse! Låter som det var ok, trots omständigheterna och igångsättning.
Sofffy - Du är kanske på BB nu
Men lycka till!!!
Du skulle ju vänta på mig
Själv har jag sovit gott. Haft lite mensvärk, men tror, får i alla fall för mig, att det är tarmarna som trycker.
Idag bir det brunch på Hasselbacken. Mums mums. Vi har varit dåliga på sånt, men nu hinner vi i alla fall med en innan bebben kommer.
Sole - Ojoj, då är det snart dax för dig alltså. Du som har BF sex dagar efter mig, orättvist
Lycka till!!!
Sofffy - Lider med dig. Hoppas det sätter igång på riktigt nu så du kan få din bebis och slippa alla dessa värkar.
Jag har ju BF på tisdag, och inget på G känns det som. Mest min mage som krånglat och en del flytningar. Men annars nada.
Varje gång jag har en ligen kramp i magen eller så hoppas jag att det är en värk, men icke icke.
Pippil8 - Hmm, två av de tre tecknen stämmer in på mig. Lite risigt i magen, men inte varje dag. Och lite illamående emellanåt, i samband med när magen är risig.
Ja ja, det kan väl hålla på ett tag innan det sätter igång tror jag.
Trodde aldrig jag skulle säga till min sambo som jag gjorde tidigare i eftermiddags, "jag vill ha värkar".
Börjar känna mig less på magen och att vara gravid nu. Gör ont i ryggen nästan hur jag än sitter, även ibland när jag ligger ner. Det trycker neråt och i underlivet när jag går, foglossningen har blivit värre och har svårt att röra och flytta på mig. Detta är väl något som alla känner
Sole - Hört något frå SÖS? Rinner det fortfarande?
Du hann före Sole
Ja, verkar som du ska bli mamma snart
Hoppas de hör av sig snart!