Inlägg från: Karin99 |Visa alla inlägg
  • Karin99

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Den här tråden har jag letat efter! Brukade läsa i den förra innan Alvin föddes. Har aldrig varit med på någon träff, men det kanske kan bli av någon gång?

Alvin föddes iaf den 15 mars på SöS. Han vägde 4110 g och en månad senare 6155 g! På tisdag ska vi till bvc igen, jag bävar... tror han väger över 7 kg nu. Är det någon annan som fått en jättebebis?
    Jag helammar kan jag ju tillägga.

Alvin, vår älskling 070315
  • Karin99

lite sent kanske (vaknade nyss för nattens första amning - nu sover han igen) men jag följer gärna med och fikar imorgon om jag får!
    jag bor ganska nära brunogallerian så det passar ju perfekt! om ni sälpper in "nya" i ert fikagäng alltså? Generad

så får ni träffa min jättebebis!

• Karin99

Sole: vad bra, då kommer jag då! Det blir värsta barnvagnsinvasionen där, men det är ganska stort, så vi borde få plats... Jag var på väg att följa med på en träff när vi fortfarande hade alla bullar i ugnen, jag tror det var på Indira? men något kom emellan då. Bättre sent än aldrig då!

Lillie74
    Sole
    Hellur
    Medusa
    Zul
    Bianca
    Björklöv
    J79
    Karin99 (som egentigen heter Josefin)

• Karin99

Sole: ja, otroligt lika! 17 juni var ju en helt fantastisk dag varmt och underbart, vi var utom hus dessutom. Var gifte ni er?
    Och så blev vi båda gravida jättekort efter bröllopet, kul om man hade fött den 17 mars hade det varit exakt 9 månader efter, hade varit lite komiskt

vad kul det ska bli att ses!

Björklöv: när du kommer in i brunogallerian ligger det ett stort kafé precis i mitten, går inte att missa!

• Karin99

Björklöv - ja, visst blir man förvirrad? Alvin sover oftast bäst utomhus i vagnen, vaknar när den stannar. Men nu har han sovit i nästan 2 timmar i vagnen, inomhus!
    Har jag gjort något vettigt av tiden då? Nä, surfat runt på FL... hihi

• Karin99

Men Swenglish, du är ju fortfarande inloggad kan du inte slita dig?

• Karin99

Tack för idag, det var trevligt att träffa er alla! och precis som jag anade var Alvin störst

Lillielillen: jag brukar läsa din blogg, det var jag som kommenterade din superplatta mage häromdagen!

• Karin99

swenglish - inte alls, jag tror du har helt rätt, men jag har ändå inte druckit än - snart blir det nog... Har inte druckit en droppe sedan den 3 juli (dagen innan vi fick veta att jag var gravid

Kommer precis ihåg det... det var på en italiensk restaurang i Holllywood... jättegott rödvin... mmmmmmmmm... (Homer-dreggel). Hade jag vetat att det var det sista på jätte-jättelänge hade jag nog njutit ännu mer av det!

• Karin99

Frill: Alviv och Påll? sådär brukar det bli när man ammar samtidigt... känner till det mycket väl!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4