Sole-aha, det var intresant! Tror att Freddy bälgar i sig mer än det... Nu har han inte bajsat sen vi började med ersättningen, igår morse. Varvar nu med bröstmjölk så mycket jag orkar, pumpade ut 120 ml imorse men det har han redan satt i sig...
Cirpen-ska fråga om NAN imorgon på BVC, tack för tipset!
bassekatt- ja usch vad det är jobbigt när de inte blir nöjda vad man än gör! Dels tycker man synd om dem, dels om sig själv, och sen fick jag dåligt samvete för att jag nästan blev irriterad på honom...
Idag övade vi på att åka buss eftersom jag får göra det helt ensam imorgon när jag ska till BVC...nervöst! Mannen börjar jobba igen, känns inte alls bra, jag är fortfarande mycket svag sen förlossningen och maning funkar ju inte, USCH! Håller mig nog hemma så mycket som möjligt.
Idag kommer en man från försäkringsbolaget och ska prata barnförsäkringar med oss. Jag hade Trygghansas väntabarn försäkring (fick faktiskt ut pengar för förlossningsskadorna) och då gäller den i 6 månader efter att barnet är fött, men det är bäst att uppgradera till barnförsäkring redan nu ifall allergier skulle uppstå osv, då kan det bli svårt med försäkring. Så glöm inte det, om ni inte redan fixat försäkring för era små älsklingar!
Hmmm undrar hur det går för Ginger också, kanske hon har fått nu?