Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
Björklöv - Jag sa ju det
Lycka till och hoppas du slipper åka hem igen. Hejar på dig
Björklöv - Jag sa ju det
Lycka till och hoppas du slipper åka hem igen. Hejar på dig
Björklöv - Nej, vad trist!
Hoppas det sätter igång på riktigt inatt.
Surt!!!
Björklöv - Du har nog åkt. Men Lycka Till!!! Hoppas det är på riktigt nu.
Björklöv - Vad skönt! Håller tummarna för att det sätter igång snart då. Men senast imorgon kväll är det på G på riktigt i alla fall.
Håller tummarnaf för dig
Pippil8 - Grattis till lilla Edvin!
Vad skönt att höra att allt gick bra till slut och att ni mår bra.
Jo jag är här Sole
Skulle ju hellre vara på BB, men verkar ha en riktigt seg bebis. Lik sin mamma och morbror
Har varit på ettårskalas idag, om ett år är det vår tur. Känns skönt att kunna sitta ner och inte bry sig, för snart är det som sagt vi som ska underhålla och hålla igång konstant.
Bianca - Åhh vad söt han är din lilla August. Väntar också en stor bebis, känns skönt att se att han inte är så stor som jag får för mig att den kommer vara.
Jag har druckit champagne, känner mig lite snurrig och fnittrig
Börjar bli lite desperat så man måste ju testa allt nu
J79 - Grattis till lill tösen!
Trist att veckan varit så jobbig. Men hoppas det är bättre imorgon och ni får komma hem på heltid.
Björklöv - Åhhh, vad härligt det måste kännas för dig idag!
Är så avundsjuk på dig och önska dig en riktigt härlig sista gravid dag i vårsolen.
Du får meddela när du åker in!
Usch, nu har jag så där deppig dag igen, tårarna bara rinner
Förstår så väl hur du kände dig Swe när du gick över. Allt känns så hooplöst och jobbigt. När kommer min bebis??
De sk. känningarna jag haft med min mage, i en väldans lång tid nu, blir värre och värre för var dag. Men är det verkligen känningar eller är det bara magen? Känns mer som magen. Grrr. Frustrerande.
Tack för era uppmuntrande ord. De behövs och hjälper! Är så skönt att ha er här och få stöd.
Vi ska faktigst ta en promenad i vårsolen nu på fm. sedan blir det en utflykt ut till min ena svåger och svägerska och vår energiska men jätte söta guddotter på fika.
Det som känns skönast är att jag inte kommer behöva vara ensam så mycket till innan det är dax. I morgon är som sagt överburenhetskontrollen på fm, vilket kunda ta tid enligt BM. Erik jobbar bara på em. då och sen blir det igångsättning tis el. ons vad jag förstod på BM, det är Huddinge som bestämmer. Så isåfall bara hela tisdagen, och det ska jag väl klara av själv.
Om en vecka har jag garanterat också en bebis i famnen.
Björklöv - Ett stort lycka till idag!
I morgon har du din bebis hos dig