• Trikar­n
    Äldre 1 Apr 20:36
    12080 visningar
    10 svar
    10
    12080

    egnagjorda tillbehör till PHIL & TED

    HÄr har ni tråden där ni kan länka och beskriva alla egentillverkade tillbehör till våran älskade vagn!

  • Svar på tråden egnagjorda tillbehör till PHIL & TED
  • Äldre 11 Apr 08:58
    #1

    Inga svar ännu, det måste vi ändra på. Jag har ju en del lösningar och egentillverkare grejer till min P&T så jag länkar helt enkelt till mitt bildgalleri där det finns bilder och beskrivingar på det jag gjort.

    http://www.familjeliv.se/hem/lindadjo/galleri.php


    Den barnvagnstokiga 2-barns mamman
  • Äldre 11 Apr 10:21
    #2

    Sällar mig till de vagnstillbehörspysslande och bidrar med alster och lösningar. http://www.familjeliv.se/hem/asereht/galleri.php?cur_album=Hemgjort+till+vagn

    http://www.familjeliv.se/hem/asereht/galleri.php?cur_album=Barnvagnstillbeh%F6r


    ♥ Mamma till Grabbarna Bus och Syrran ♥
  • Äldre 11 Apr 20:51
    #3

    Här är en till med syprojekt, än så länge dynor och ett bakstycke.

    Dynorna är gjorda som Lindadjos ovan, fast med lite längre (4cm tror jag det var) bakstycke på syskonsitsen eftersom jag har en SP.

    Bakstycket är gjort av bomullstyg, med det lösa bakstycket av plast som mall. Blåser det för mycket går det att sätta plastskyddet utanpå och dela på karbarroen alt sy till extra på det egna bakstycket.

    www.familjeliv.se/krypin/k_kavat/galleri.php

  • clary
    Äldre 19 Apr 14:40
    #4

    Vad har ni för skötväska? Jag har beställt en P&T (SP), som kommer i morgon.
    Har en 2-åring nu, och i sommar kommer det en bebis.. Jag kommer att ha pannierbags, men funderar på vad jag ska ha för skötväska.
    Man vill ju inte hänga för allt "insyn" till bebisen, när man ska sätta fast skötväskan på vagnen..

  • clary
    Äldre 19 Apr 14:41
    #5

    Hoppsan, skulle lagt meddelandet i en annan P& :P

  • melleb­us
    Äldre 5 May 17:54
    #6

    Hej! Jag provar att länka till mitt gallri som innehåller bl.a. dynor, myggnät, två sorters
    baksidor...
    www.familjeliv.se/hem/mellebus/galleri.php

  • Äldre 12 May 20:57
    #7

    oj va duktiga alla är... vart får man mått till sittdelarna ni sytt?
    är det svårt?
    kan man köpa det ngn stans?, kostar det då?
    jag är verkligen dålig på att sy...
    melina

  • Äldre 16 May 15:29
    #8

    hej..

    jag funderar på att köpa en P&T. Min dotter är 7 månader och min son är 2 år och 7 månader, men sover fortfarande 1 timme på dagen.
    Och vi skall ha ett till barn, men vet inte när kan gå några månader eller rent av några år. Men hur som helst.

    Jag undrar om ni har stänkskydden och isånnafall är det bra?
    Har ni myggnästet därifrån och om inte.. hur sydde ni det?
    väskorna som man köper, är det en eller två veskor?

    lånade en P&T vagn igår och jag är helt såld i den vagnen.. så grymt skön å köra, lätt och SNYYYGG


    (¯`°?.¸ ღ♥ Kevin & Silje ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Äldre 16 May 15:47
    #9
    norskan78 skrev 2007-05-16 15:29:32 följande:
    hej..jag funderar på att köpa en P&T. Min dotter är 7 månader och min son är 2 år och 7 månader, men sover fortfarande 1 timme på dagen. Och vi skall ha ett till barn, men vet inte när kan gå några månader eller rent av några år. Men hur som helst.Jag undrar om ni har stänkskydden och isånnafall är det bra?Har ni myggnästet därifrån och om inte.. hur sydde ni det?väskorna som man köper, är det en eller två veskor?lånade en P&T vagn igår och jag är helt såld i den vagnen.. så grymt skön å köra, lätt och SNYYYGG
    Kika in i P&T tråden och ta med frågan dit. www.familjeliv.se/Forum-3-141/m20334110.html

    Men några små svar med en gång kan jag ge. Stänkskydd får man nu med vagnen om man köper den ny. de är numer standard.

    Jag har myggnät från P&T och tycker att det varit jättebra.

    Väskorna som man sätter på sidorna säljs endast i par dvs det är två man får.

    Välkommen in till oss i P&T tråden.
    ♥ Grabbarna Bus och Syrrans Mamma ♥
  • Fatima­89
    Äldre 7 Apr 22:10
    #10

    Någon här som provat på att sy en syflett i ett härligt tyg/mönster, Jag är påjakt efter något, vill pimpa vagnen lite. och vill ha en syflet som matchar svart/grå, men endå färglad TIPS någon

Svar på tråden egnagjorda tillbehör till PHIL & TED