• Pumisen

Tips på lekar till 30 års fest

Min sambo fyller 30 om två veckor o det ska bli fest!

Har någon tips på roliga lekar, el dyl??? Jag har ingen fantasi och just nu sitter jag helt fast!!

Även tips på lättare förtäring vore trevligt......till fika blir det tårta o kaffe, o sen väntas det fest!!

Snälla hjälp mig någon!!!

• Svar på tråden Tips på lekar till 30 års fest
  • Pumisen

åHHH.. tack, ska in o kika direkt på den länken!!

• Pumisen

Grymt sa grisen: Ja, vi har en ganska stor lokal. o tar man bort bord o stolar så blir den rätt så stor!

Williamsofia: stort tack för tipsen...har funderat på den där tipspromenaden...låter kul!

• Pumisen

Grymt sa grisen: Vilka underbart roliga lekar...ska testa alla tror jag!!!

När det gäller mat, så tar jag gärna emot tips på det mesta! Kanske blir långt att skriva, men jag har mycket kött i frysen, (nöt) om du har nåt bra tips där...
    Men som sagt...alla tips är välkomna...nåt enkelt o gott!

• Pumisen

Tjärknul (stavas så men ser så konstigt ut) har jag oxå varit inne på! och så gör jag potatisgratäng till. Men då har min sambo reagerat o tycker inte att det är lätt förtäring, utan en riktig middag! Jo, kanske sant, men bekvämt att göra!

Jag förstår inte varför man ska göra det så krångligt för sig jämt när det är sånt här???
    Men men, har man börjat nåt så får man ju slutföra det, och lekarna kommer att bli klockrena!!!

Tror du man ska ha sallad till isåfall? det kanske blir för mycket om man ska ha tårta o allt sen...hmmm

• Pumisen

Grymt sa grisen: dum fråga, men vad är matvete??

Svar på tråden Tips på lekar till 30 års fest