• truelove

Är det fel att vika ut sig?

Vad tycker ni om moore slitz & fhm?
    Tycker ni det är sjukt att göra det?
    Eller handlar det om avundsjuka?

• Svar på tråden Är det fel att vika ut sig?
  • HotMamaAndersson

Tycker man gör som man själv känner, inget som är rätt eller fel tycker jag

• idiblon

Nej, men jag tror att många som gör det gör det för att de lider av låg självkänsla och bekräftelsebehov.

• Sesamfrö

Ja bryr mej faktiskt inte så mycket..
    Vissa av tjejerna ser faktiskt bra ut..
    Avundsjuk på några av dom är jag nog..
    Ja kan ju tänka" Jag vill också va smal med stora bröst"
    Men ja köper inte direkt tidningarna

• Nitagirl

För mig är det patetiskt. Inte för att jag är avundsjuk utan att det är alltid tjejer på omslag...vare sig det handlar om slitz eller veckorevyn...borde ju finnas lättklädda killar i tidningar oxå...men silikon bröst o läppar går bort..tycker det e patetiskt...(om man nu inte har en andledning till varför man gjort det)....vilka förebilder dom är!...unga tjejer får en helt fel uppfattning om utseendet bla....jag tycker man ska va naturlig...( men mår man dåligt så kan jag förstå att man gör ingrepp)..

• Larsson

Jag gillar verkligen inte tidningarna..
    Och tjejerna som viker ut sig är väl snygga,i tidningen,men ser säkert ut som de flesta andra i "vanliga" fall.
    sjukt är det väl inte..men aldrig ngt jag skulle göra.

Det jag har visar jag för den som betyder ngt för mig och inte för att en massa annat folk ska sitta och beundra.

Men alla är olika.

TS: är det ngt du planerar eller?

• Verkligen

om jag hade sån snygg kropp som dom har så skulle jag oxå kunna tänka mej att ställa upp.. är ju ingen stor sak tycker jag, men kan vara en kul grej..=)

en del av tjejerna lider nog av stort bekräftelsebehov, men andra tycker säkert att det bara är KUL att göra det..

(¯`°?.¸ ♥ Sarah och Darko ♥ ¸.?°´¯)
  • truelove

Oj haha ska vara med i moore den 13 april....

• Verkligen

fan va kul..=)

(¯`°?.¸ ♥ Sarah och Darko ♥ ¸.?°´¯)
  • Larsson

ok,skoj för dig om det är ngt du vill!

Hur kommer man med i en sån tidning?
    Vad för bilder är det?

• truelove

Thanxx:) många tycker det är jäätte fel & det kan jag förstå men o andra sidan har jag A kupa och tycker det e kul att dem valt mig:)

Svar på tråden Är det fel att vika ut sig?