APIFORCE!
Fanny87: Jag hade nog hållt upp en månad f ör att se om det hjälper, precis så som du själv beskrev. Det är inte kul att inte må bra. Hoppas det löser sig snart. Kram
Fanny87: Jag hade nog hållt upp en månad f ör att se om det hjälper, precis så som du själv beskrev. Det är inte kul att inte må bra. Hoppas det löser sig snart. Kram
Brummelumman: Ok, då förstår jag. Så vill man ju inte ha det. Lycka till i nästa vecka. BIM alltså.
Nån som vet hur det har gått för I väntan på mirakel. Hon hade BIM igår.
Jag tror jag börja känna lite illamående men det kan lika gärna vara som jag inbillar mig. Men nästa vecka får vi se om det stämmer. Men när jag väntade A började jag itne må illa förrän i v8 men alla grav är ju olika så man vet ju aldrig.
Jag var o blev spåd för ca 1 månad sen o då frågade hon när nästa barn var planerat för hon såg ett ganska snart. Jag frågade om hon kunde se vilket kön o då sa hon en flicka. När jag var typ 18 var oxå hos en annan o då sa hon att jag skulle få en pojke först o en tvilling flickor. Eddie´s farfar är tvilling o min farfar har tvillingsyskon så det är ju inte omöjligt. Lite OT men jag behövde bara skriva av mig lite.
Snozi: Beklagar verkligen. Hoppas det tar sig igen snart.
Imorse när jag vaknade mådde jag jättelilla men det kan vara för jag gick o la mig kl 2 o vaknade kl 7. Ibland när jag inte sover så länge mår jag illa på morgonen men jag hoppas ju att det itne är därför. Nu blir jag allt mer sugen att testa fast jag bestämmt mig för att inte testa innan bim+1 vecka. Får nog se hur jag mår imorgon bitti. Har ju ett test hemma o det kan ju bli gammalt
Men jag vill iaten testa för tidigt för jag blir bara så besviken när det bli minus. Men jag lover att håller er underrättade när jag har testat.
stavar som en kratta idag.
Plockar fram listan
Apiforce-BIM-lista
20/5 Fanny87 (1)
23/5 I väntan på mirakel (1)
26/5 aeo83 (1)
28/5 mycat81 (1)
29/5 Bummelumman, Annfis, Geten (3)
31/5, Sweetangel85 (1)
1/6 icefemale (1)
5/6 Snozie (1)
10/6 Tetinne (1)
13/6 Fröken Jansson (1)
19/6 eitss (1)
?/? mignonne (1)
?/? festis (1)
?/? Zannz (1)
Statistik: 16 X 0,2 = 3,2 (20%) borde bli gravida!
GRAVIDA:
*Tessah BF 27/1-08
*Niinaaa
*berlin1
JA det är väl klart du får.
Nu har jag testat o det blev minus. O nu börjar jag känna mensen på g. Men vi får se.