• bjojne

    Svensexa - Tips tack!

    Ska ha svensexa åt en vän, vi har inga idéer.
    HJÄLP!!!

    (Vi ska ha roligt alla, och det ska inte vara för förnedrande för killen som skall gifta sig.)

  • Svar på tråden Svensexa - Tips tack!
  • Dawe

    På min svensexa fick jag köra gokart och göra lite uppdrag på stan, sen avslutades allt med bastu, mat och utgång. Hade grymt skoj hela dagen. Det roligaste är ju att få träffa alla polarna.

  • Bajen81

    paintball med rosa kanindräkt, ner på centralen och låt honom sjunga barnlåtar för en femma

  • bjojne

    Charlie Bravo: Tack för det tipset, men just de prostituerade transvestiterna med ölmage är väldigt svåra att få tag på har jag hört. Du har kanske några kontakter? tacksam för snabbt svar för svensexan är imorgon.

    Tack för alla tipsen!
    Det blev paintboll efter mycket velande.
    Vi alla ska hyra skyddskläder och ha dubbelt så mycket amuniton som ofret.
    Ofret kommer även att få spela i några fula bättre beg ljusa kläder, som han även kommer att få ha på sig under hela kvällen.
    Sedan blir det grillning för oss andra medans ofret får en korv med ärtsoppa som han får tillaga själv. Sedan utgång! Möjligt vis en prostituerad transvestit med ölmage, vi får se om Charlie Bravo hör av sig med något nr till någon!

  • hadirajan

    Själv så blev jag väckt av hela kompisskaran klockan halv åtta en lördag morgon(efter att en polare hållt mig uppe med vilje på fredagnatten) för att få sätta på mig en röd clownperuk samt en illröd kimono, som tur väl fick jag ha shorts under. Sedan fick jag en öl i handen och blev neddragen till tågstationen.
    Alla hoppade på ett tåg till Malmö där jag så klart fick göra lite milt pinsamma saker innan vi var framme.
    Sedan var det 5-kamp på schemat och efter det käk och bastu. Lite mer små pinsamma saker att göra i Malmö och till slut hemfärd. Väl hemma ordnade vi lite käk i frugans och min lägenhet, hon var inte hemma då hennes möhippa pågick samtidigt som min svennsexa.
    Senare på kvällen så möttes hennes möhippe gäng och mitt svennsexe gäng upp för en gemensam fest, underbart roligt.
    Hade strålande solsken hela dagen och det var bland det roligaste jag varit med om någonsin! :D

  • Valle

    En kul grej jag fick göra på min svensexa:

    De drog in mig på en uteservering i Grebbestad. Upp på scenen och sedan säger kompisen att jag inte får någon öl utan en troslapp!!! Får därefter en sax i näven och får sedan springa från tjej till tjej och klippa toslappar.... Mycket roligt...
    Alla gapskrattade både mina kompisar, tjejerna och jag.... Det blev ca 15 troslappare till slut. Så min kväll va räddad..

    Lycka till och förnedra honom inte föööör mycket. min svensexa e bara ljuva minnen.... Skitroligt att komma ihåg sedan...

Svar på tråden Svensexa - Tips tack!