Inlägg från: fröken zombie |Visa alla inlägg
  • fröken zombie

Min pojkvän har en två månaders

Min kille har nyss blivit pappa, vi var inte tillsammans när dom blev "gravida" utan träffades efteråt, han har inte haft något "förhållande" med mamman utan det var en engångsföreteelse,,,

Vi har varit tillsammans i fem månader nu men jag vet inte hur länge till jag klarar detta, jag vet inte hur något är och kommer bli med deras kontakt och mår skit, nägon som varit med om något liknande????

• Svar på tråden Min pojkvän har en två månaders
  • fröken zombie

snälla någon......

• fröken zombie

helt otroligt Smilycat, vi är två:) trodde nästan jag var den ända i denna tillsynes bizzara situation. skönt att veta att det gått bra för er :)

Digamax, problemet ligger nog inte att det "förstör" vår relation utan att förändrigen är stor och svår att klara av, har själv ett barn sedan tidigare förhällade, han är dock sex år. men han är min prio ett så när situatonen förändras så mycket och man ska försöka hinna med och samtidigt hålla en stabil hemma situation för den store så är det lätt att tappa fotfästet själv...

Naomi: jag har funderat på det men känner att jag inte skulle klara det, älskar honom för mycket....

Busetras: hehe jag vet inte riktigt vad det är jag vill ha hjälp med, komentarer och reflektioner antar jag, känner att jag behöver få se situationen med annat ljus och fundera över den så jag kan förändra den på något sätt...

• fröken zombie

Jag tror det är ovisheten som är värst just nu, hur det ska bli och vilken kontakt han kommer ha med babyn, det påverkar vår relation så mycket, skulle aldrig kunna vara tillsammans med en pappa som inte tog till sig och brydde sig om sitt barn och det innebär att jag inte vågar tro på något innan jag ser att han får en bra kontakt med henne... blä vad det är jobbigt

• fröken zombie

Nu kan jag tilläga att han vill ha en "paus" vad det nu innebär :(

• fröken zombie

Tyvärr har jag ingen nytta av råd i den relationen längre, i förmiddags fick jag ett sms där han skrev att han inte var redo för familj än och att han tänker resa och så innan han "staddgar" sig och skaffar barn,,,, hum... känns inte riktigt genom tänkt eftersom han redan har ett barn...

• fröken zombie

Dock är han, som jag nämnt innan aktuellt med fler svar i denna tråd för min räkning iaf, är inte tillsammans längre...

Svar på tråden Min pojkvän har en två månaders