• Fiffie

Bulgarien - all inclusive?

Hej Hej! Vi var i Sunny Beach i augusti 05 och bodde på hotell Hrizantema med all inclusive, hade då med oss dottern som fyllde 1 i samma veva och all inclusive var kanon när man hade barn med sej, man kan ju gå ut och äta ändå, det är ju inte mycket pengar man talar om för en middag ute.

Nu åker vi till Sunny Beach igen i slutet av maj då dotter nummer 2 fyller 1 år.. Denna gången ska vi bo på hotell Dunav, även där med All inclusive..

Fråga gärna om du har frågor, sen i övrigt är sunnybeach billigare än Albena

»-(¯`v´¯)-» Nell och Novas mamma »-(¯`v´¯)-»
  • Fiffie
    ImseVimse78 skrev 2007-04-17 12:28:59 följande:
    Tack för alla svar! Får prata ihop mig med maken här hemma, men det känns som det lutar åt all inclusive. Det blir ju inte så mycket dyrare och känner man för det så kan man ju alltid gå ut och äta på kvällen iaf. Ni som varit där, vilket bolag har ni åkt med?
    Åkte med och kommer åka med Apollo
  • Fiffie
    bubblifer skrev 2007-04-19 08:41:21 följande:
    Hej!Fråga till erfarna barnresenärerJag och min sambo funderar på att åka med våran dotter i slutt på maj början på juni. Då kommer hon att vara 4 månader. Jag helammar, tycker ni att man ska välja lägenhetshotell eller spelar det någon roll? Andra tips är oxå välkomna.
    Helammar du så finns det ju ingenting du behöver speciellt i ett lägenhetshotell, jag personligen skulle tagit me ersättning ifall någonting nu skulle strula till sej med amningen vid klimatändringar eller liknande.. Kanske inte är så lätt att hitta ersättning där nere När vi åker har vi alltid vattenkokare med oss eftersom vi har 2 vällingdrickande barn, simpelt och kopplas ju bara i väggen :)
Svar på tråden Bulgarien - all inclusive?