• Rage

KatastrofKatt

Efter ett fatalt misstag och sinnesförvirring utlyses den nya staten som är uppkallad efter sin härskare.

KatastrofKatt !!!!!!!

Skaparen av denna tråd sitter för ögonblicket i stupstocken och tänker över sina synder.

Övriga är välkomna att joina den stora Katten i dess framfart

Målet är att skapa kaos och oreda och icke fria viljor

Ansökan sker lämpligast knäfallande till härskaren själv!

• Svar på tråden KatastrofKatt
  • Devlin

Häxan Jia skrev 2007-05-08 20:48:19 följande:

ghhhaaaa äntligen lyckades jag rymma från en en gång oseriös tråd som vips blev jävligt seriös...Tack Katastrofkatten
    Vilken och varför i helvete gjordes den seriös?
    Ser mycket lite livsglädje i de seriösa
  • KatastrofKatt
    emma brolin skrev 2007-05-08 20:43:10 följande:
    går å spyr
    vaffan spyru om?
    Häxan Jia skrev 2007-05-08 20:48:19 följande:
    ghhhaaaa äntligen lyckades jag rymma från en en gång oseriös tråd som vips blev jävligt seriös...Tack Katastrofkatten
    vassego!
    Devlin skrev 2007-05-08 20:48:23 följande:
    Jajajaja!!!!!*slänger ut gratis klorin/wc-duck groggar och silvertejpsnacks åt alla av ren total lycka*
    YEY!
    alsesani skrev 2007-05-08 20:49:07 följande:
    *häääs häääääs*'hosthost*Tror inte jag tålde kloringroggen. Kan det vart treon tro?Känner mig lite frätt just nu.Fan bättre med Finish maskindiskmedel och en skvätt ättika.Då blir det livat ska jag säga Luvor? Varför har inte jag fått en luva? Jag vill ha en lila, ppassar bra till min röda strumpa och gröna vante.
    asså, här äre jag som beslutar om luvfer va.. och JAG ska ha lila. ni andra får bruna.
    stryk mig medhårs
  • KatastrofKatt
    Devlin skrev 2007-05-08 20:50:21 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-05-08 20:48:19 följande: Vilken och varför i helvete gjordes den seriös?Ser mycket lite livsglädje i de seriösa
    ledningen hittade in!
    stryk mig medhårs
  • Häxan Jia
    Devlin skrev 2007-05-08 20:50:21 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-05-08 20:48:19 följande: Vilken och varför i helvete gjordes den seriös?Ser mycket lite livsglädje i de seriösa
    För moddarna lyckades spåra upp den tror jag de beror på iaf
    *Har sorg och min själ blöder*
  • emma brolin
    KatastrofKatt skrev 2007-05-08 20:50:44 följande:
    asså, här äre jag som beslutar om luvfer va.. och JAG ska ha lila. ni andra får bruna.
    den här jävla magen
  • emma brolin

åsså blev de fel citerat med ja

• Devlin
    alsesani skrev 2007-05-08 20:49:07 följande:
    *häääs häääääs*'hosthost*Tror inte jag tålde kloringroggen. Kan det vart treon tro?Känner mig lite frätt just nu.Fan bättre med Finish maskindiskmedel och en skvätt ättika.Då blir det livat ska jag säga Luvor? Varför har inte jag fått en luva? Jag vill ha en lila, ppassar bra till min röda strumpa och gröna vante.
    Vadå treo? fick ju byta ut den mot wc-duck orange istället, våran världsledare vart ju lite känslig mot treo*lite KK fjäsk*

Faast,jag kanske micrade silvertejpen lite för länge så det kan ju ha varit snacksen*ber så jävla mycket om ursäkt*
  • Devlin
    KatastrofKatt skrev 2007-05-08 20:51:06 följande:
    ledningen hittade in!
    Åhå kan det varit trosjuice.com måhända?
  • KatastrofKatt
    Häxan Jia skrev 2007-05-08 20:52:03 följande:
    För moddarna lyckades spåra upp den tror jag de beror på iaf
    den var inte svårspårad, eftersom karlsloken din lämnade spår i moderatortråden!
    Misfits skrev 2007-05-08 20:51:20 följande:
    Katten! Det svänger ju!
    weehaaa. wälkåm in! *ställer en nyblandad grogg framför nosen på och skäller ut groggblandaren devlin för att hon försummat vår hovkonstnär misfits*
    stryk mig medhårs
Svar på tråden KatastrofKatt