Inlägg från: Dävvil |Visa alla inlägg
  • Dävvil

KatastrofKatt

KatastrofKatt skrev 2007-06-08 10:11:15 följande:
    jo, jag har varit ansvarslös. jag ska bättra mig..tror du FL-gudarna förlåter mig?
    Mmm *hytter med fingret* Annars blire hajjfajv för hela slanten. Ja de förlåter dig men du måste nog offra en barnvagn på ett altare eller kanske en skål bröstmjölk?
  • Dävvil

Ja det måste inte vara dina egna Gratis e gott.

• Dävvil
    KatastrofKatt skrev 2007-06-08 10:56:11 följande:
    jag hotar med att sno hans vagn om han inte bjussar på bröstmjölk!
    Helt rätt! För att ge igen på min sambo för utebliven fotmassage under graviditet så tänkte jag att jag skulle erbjuda honom mjölk i kaffet sen när jag förhoppningsvis ammar. Eeeevil Dävvil
  • Dävvil

dumma länk, den laddaj inte på min datoj.

• Dävvil

Aha nu såg jag. Hämmadatojn äj bättje än jobbdatojn på vissa saker. Jupp fotosugen, så många motiv, så lite tid!!!!

• Dävvil
    KatastrofKatt skrev 2007-06-19 16:47:58 följande:
    *hostar förgiftat*hääää*hostattack*ääär äääär jag!jobbar normala arbetstider denna vecka, så det hinns inte med mycket FL-häng.det mesta av min lediga tid går åt att försöka somna så att jag vaknar i tid till jåppet.hur måååååååååås det? 
    Usch jag håller med. Bara sova å jobba här med nästan. Fy fabian!
  • Dävvil
    Sofia7912 skrev 2007-06-21 10:10:46 följande:
    vidriga, vidriga liv *surar*man snart är det midsommar, då kan man ju i alla fall ta sig en snaps eller fem för mycket! *hick*
    Jag får inga snapsar, ingen morfin (för då måste jag bli sjukhusinlagd) mot värken, ingen sol. Fy fabian! Får dricka massor med låssasalkohol här på FL.
  • Dävvil

Woohooo! Blir nog inget mer jobba idag. *hick*

• Dävvil

Inget supa eller knujja här. Men jordgubbstårta!

• Dävvil

KatKat- Tyvärr e tårtan slut sen länge, det var i fredags vi fick sån hos mamma. *försöker envist trösta med nektariner och lite lösgodis*

Hellvi- Nyfödda barnbarn?

• Dävvil
    HellviHumle skrev 2007-06-25 11:26:19 följande:
    Precis! På midsommarafton. Helt oberäknat, eller vi visste men det blev några veckor för tidigt.
    Grattis, vad kul!
  • Dävvil
    KatastrofKatt skrev 2007-06-25 12:25:37 följande:
    njaa.. tog en välbehövlig paus från hela fl-eländet.. och sen blidde det svårt att hänga med i några trådar alls. kikade in där för nån dag sen, men annars har jag hållt mig på mattan. har det hänt nå kul i nån tråd som man borde ha hängt med i?
    Ja känns som jag med behöver en up-to-date-quickie-re-run. Hänger inte med alls, varken här eller där. *förvirrad*
  • Dävvil

FL-avvänjningsklinik kanske? Där får man sitta i en ring å hajjfajjva varandra öga mot öga, lääääääskigt.

• Dävvil

Någon meter från mig sitter en tant å hostar nästan konstant, henne får du gärna mota bort, det e fan så störigt. Svårt att koncentrera mig på att se ut som jag jobbar.

• Dävvil

Yeeeey! Hon gick på semester igår, så hon e inte här idag! Tackar för roundkicken, den fick henne nog att fatta, eller möjligen att glömma att hon skulle jobba. Näst sista dagen för mig idag. Jippi!

• Dävvil
    Sofia7912 skrev 2007-06-28 13:08:29 följande:
    Gu'så skönt Dävvil!!Nästa vecka ska jag ha semester!!! Wånderful!Vi ska åka på Liseberg och till Skagen (håll tummarna för fint väder)!!!
    håller tummarna! Särskilt för att det inte ska blåsa när ni är i Skagen, det blir så läskigt med all sand i ögon, näsa mun och öron.
  • Dävvil

Hihi ja ingen dum idé kanske. Bra mot solsveda också.

Svar på tråden KatastrofKatt